Forummoderatie w74

Reactiescore
2.507
Hallo Runners!!

Vanaf morgen ben ik jullie forum-moderator op deze. Ik hoop dat deze wereld iets minder actief is dan de vorige, want dan kan ik het ook goed gaan volgen. Laten we er iets leuks van maken.

Voor de mensen die mij nog niet kennen: Mijn naam is Aldo, ik ben 22 jaar dyslectisch. Ik ben een derdejaars student van de opleiding facility manager, maar volg atm de minor Online Management in de hoofdstad. Ik sport veel en ben momenteel actief op w72. Dit is ook de reden waarom ik deze wereld (helaas) oversla. Verder ben ik niet interessant dus ik zal het hierbij laten.

Ik stimuleer initiatieven die zorgen voor een actief forum, dus als er reële ideeën zijn aarzel dan niet om mij hierbij te betrekken. Van dit forum wil ik (met jullie hulp!) een leuk, variabel, creatief en actief forum maken. Hierbij is feedback en hulp meer dan welkom. Ik ben een voorstander dan transparant modden. Wees overigens niet bang; ik steef naar máár maximaal één contest per maand. Ik spam jullie dus niet meer onder zoals een paar werelden terug.

Verder ben ik niet de kwaadste, maar ik zal wel een grens trekken als dit nodig mocht zijn. In sommigen topics zal dit eerder het geval zijn dan in andere topics (GA). Als jullie zelf een overtreding spotten aarzel dan niet om dit te melden. Dan zorgen we samen voor een mooi, respectvol en overzichtelijk forum.
 
Reactiescore
2
beste,

ik heb geen idee hoe mijn stam chat word geactiveerd
het betreft de stam Lotus w74
ik heb gekeken in de chat maar kon niks vinden. het staat zeg maar niet waar gebruikelijk gechat word hoe kan ik dit probleem verhelpen?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
beste,

ik heb geen idee hoe mijn stam chat word geactiveerd
het betreft de stam Lotus w74
ik heb gekeken in de chat maar kon niks vinden. het staat zeg maar niet waar gebruikelijk gechat word hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Bij instellingen:
052216af02e12ff9bc9d28e0a5b0f727.png
 
Reactiescore
2