ForumModeratie W73

Reactiescore
2.478
Hallo Runners!!

Vanaf morgen ben ik jullie forum-moderator op deze, nu al actieve, wereld. Jullie komen niet van me af. Mijn handen jeuken om met dit forum aan de slag de gaan. Echter is er één verschil, terwijl jullie PP uitgeven aan deze wereld krijg ik juist pp voor het modden..

Voor de mensen die mij nog niet kennen: Mijn naam is Aldo, ik ben 22 jaar dyslectisch. Ik ben een derdejaars student van de opleiding facility manager, maar volg atm de minor Online Management in de hoofdstad. Ik sport veel en ben momenteel actief op w72. Dit is ook de reden waarom ik deze wereld (helaas) oversla. Verder ben ik niet interessant dus ik zal het hierbij laten.

Ik stimuleer initiatieven die zorgen voor een actief forum, dus als er reële ideeën zijn aarzel dan niet om mij hierbij te betrekken. Van dit forum wil ik (met jullie hulp!) een leuk, variabel, creatief en actief forum maken. Hierbij is feedback en hulp meer dan welkom. Ik ben een voorstander dan transparant modden. Wees overigens niet bang; ik steef naar máár maximaal één contest per maand. Ik spam jullie dus niet meer onder zoals een paar werelden terug.

Verder ben ik niet de kwaadste, maar ik zal wel een grens trekken als dit nodig mocht zijn. In sommigen topics zal dit eerder het geval zijn dan in andere topics (GA). Als jullie zelf een overtreding spotten aarzel dan niet om dit te melden. Dan zorgen we samen voor een mooi, respectvol en overzichtelijk forum.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
766
Reactiescore
1.367
Reactiescore
2.478
Ben je wel zeker dat je dit gaat doen Aldo?
Na je stab op w72 heb je niet echt meer aanzicht !

Sorry, ik snap dat je dit zegt. Ik had een beter cadeau voor je moeten zoeken
 
Reactiescore
2.303
Sorry, ik snap dat je dit zegt. Ik had een beter cadeau voor je moeten zoeken
En een punt op het einde van je zin.
Vergeet ook die 1.2k PP niet die je beloofde aan me omdat ik je niet meer ging pesten.
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan