ForumModeratie W73

Reactiescore
2.303
Daar mag je best trots op zijn. Als je een keer emotionele support nodig hebt laat maar weten!

Moet ook wel extreem zijn om dat van u te krijgen. Of neem je Tamara mee dan?
 
Reactiescore
786
Alle werelden die ik niet speel krijgen een leuke mod :(
 
Reactiescore
2.506
Ik blijf het zeggen tot je er wat aan doet! Anders heeft Nederland wel een erg treurig niveau op zijn hogescholen...

Ik ben al te veel met taal/verslagen bezig voor mijn minor. Dit is het platform waar ik fouten mag maken :)
 
Reactiescore
2.490
Beste wereld 73 spelers,

Ook het Tribal Wars.nl Team draagt zijn steentje bij aan de noodzakelijke zorgvereisten die zich nu spelen in de samenleving door de CoronaCrisis. Daarom staan we even één van onze moderators (tijdelijk) af zodat hij zich kan focussen op zijn aanwezigheid in de zorgsector zodat er levens gered kunnen worden.

Het gevolg daarvan is dat het Tribalwars.Nl forum en het wereld 73 forum tijdelijk onderbemand zal zijn en dat jullie dus opgescheept zitten met mij.
Aangezien ook ik het nodige extra werk heb door de Corona-crisis en jullie natuurlijk veel tijd over hebben op dit moment denk ik niet dat ik kan bijbenen daarom heb ik jullie hulp nodig.

Kunnen jullie je alsjeblieft gedragen?
Mocht je vinden dat dit niet gebeurt raad ik je aan de meldknop te gebruiken en me eventueel een PM te sturen zodat ik kan optreden. Aarzel niet me te highlighten in de NL73 Discord chat.

Zodra de nieuwe mod is ingewerkt zal deze zich ook hier komen voorstellen en neem ik alweer afscheid.

Duckje
 
Reactiescore
57
Mooi bericht Duckje, succes met je werkzaamheden en ik ga er vanuit dat iedereen zich gedraagt.
 
Reactiescore
2.506
Even een kleine disclaim: Ik werk (bijbaantje) ondersteunend aan de zorg en ben vandaag opgetrommeld om hier een actievere rol in te vervullen. Ik vervul twee functies (front desk en intern transport) binnen het Herstelcentrum (revalidatiecentrum voor oudere). Ik zal binnen deze teams de komende periode actiever worden. Ik werk dus niet in de directe zorg, deze personen moeten altijd meer credits krijgen dan ik. Als het alleen om meer werken, tijdens kantoor uren, ging kon ik gewoon blijven modden. Echter volg ik ook nog een minor (die gewoon doorgaat) en waarbij ik gemiddeld 40u aan verslagen, analyses en onderzoeken moet maken. Deze combinatie werken, minor en modden wordt mij voorlopig even te veel. Waardoor ik inderdaad heb gevraagd of ik hier (tijdelijk!) een stapje terug kan doen.
 

DeletedUser69389

Guest
Even een kleine disclaim: Ik werk (bijbaantje) ondersteunend aan de zorg en ben vandaag opgetrommeld om hier een actievere rol in te vervullen. Ik vervul twee functies (front desk en intern transport) binnen het Herstelcentrum (revalidatiecentrum voor oudere). Ik zal binnen deze teams de komende periode actiever worden. Ik werk dus niet in de directe zorg deze personen moeten altijd meer credits krijgen dan ik. Als het alleen om meer werken, tijdens kantoor uren, ging kon ik gewoon blijven modden. Echter volg ik ook nog een minor (die gewoon doorgaat) en waarbij ik gemiddeld 40u aan verslagen, analyses en onderzoeken moet maken. Deze combinatie werken, minor en modden wordt mij voorlopig even te veel. Waardoor ik inderdaad heb gevraagd of ik hier (tijdelijk!) een stapje terug kan doen.
Respect voor je inzet tot dusverre hier en jou kennende zul je die inzet daar ook tonen. Klasse dat je dit doet. Heel heel veel succes, maar ook sterkte gewenst, want het is toch best heftig lijkt mij.
 
Reactiescore
2.490
Even een kleine disclaim: Ik werk (bijbaantje) ondersteunend aan de zorg en ben vandaag opgetrommeld om hier een actievere rol in te vervullen. Ik vervul twee functies (front desk en intern transport) binnen het Herstelcentrum (revalidatiecentrum voor oudere). Ik zal binnen deze teams de komende periode actiever worden. Ik werk dus niet in de directe zorg, deze personen moeten altijd meer credits krijgen dan ik. Als het alleen om meer werken, tijdens kantoor uren, ging kon ik gewoon blijven modden. Echter volg ik ook nog een minor (die gewoon doorgaat) en waarbij ik gemiddeld 40u aan verslagen, analyses en onderzoeken moet maken. Deze combinatie werken, minor en modden wordt mij voorlopig even te veel. Waardoor ik inderdaad heb gevraagd of ik hier (tijdelijk!) een stapje terug kan doen.

Mensen die werken in de periferie van de zorg zorgen ervoor dat anderen zich maximaal kunnen focussen op de taak die nu nodig is: zorg.

De persoon die de taak had die jij nu overneemt kan iemand anders zijn plekje innemen en ergens in die schakel krijg je iemand die levensredddende zaken kan doen, jou stap is daarin essentieel.

Net zoals wij binnenblijven daarin van essentieel belang is.
 
Bovenaan