Forummoderatie W70

Reactiescore
1.468
Hallo allemaal,

Vanaf nu ben ben ik jullie modje :)

Voor de mensen die mij nog niet kennen:
Ik ben Johan, 22 jaar oud.
Ik ben werkzaam in de IT.
In mijn vrije tijd houd ik me graag bezig met muziek maken, gamen, racefietsen, fotografie en nog een berg andere zaken.

Ik probeer discussies altijd in goede banen te leiden, en daarbij probeer ik zo min mogelijk in te grijpen, echter wanneer het nodig is zal er een duidelijke lijn worden getrokken.

Ik ben groot voorstander van forumevents (contesten, nieuwe discussieonderwerpen etc), dus als je een idee voor iets hebt laat het me zeker weten. Wanneer je zelf iets wilt organiseren laat het me ook zeker weten, wellicht dat ik je er bij kan helpen, of dat er een prijzenpot beschikbaar kan worden gesteld.

Feedback word zeker gewaardeerd, op Discord of in DM kan je me altijd aanspreken.

Toedeloe!
 
Reactiescore
2.506
Daar is de nieuwe (oude)forummod dan, succes Johan
 

DeletedUser76681

Guest
Hallo allemaal,

Vanaf nu ben ben ik jullie modje :)

Voor de mensen die mij nog niet kennen:
Ik ben Johan, 22 jaar oud.
Ik ben werkzaam in de IT.
In mijn vrije tijd houd ik me graag bezig met muziek maken, gamen, racefietsen, fotografie en nog een berg andere zaken.

Ik probeer discussies altijd in goede banen te leiden, en daarbij probeer ik zo min mogelijk in te grijpen, echter wanneer het nodig is zal er een duidelijke lijn worden getrokken.

Ik ben groot voorstander van forumevents (contesten, nieuwe discussieonderwerpen etc), dus als je een idee voor iets hebt laat het me zeker weten. Wanneer je zelf iets wilt organiseren laat het me ook zeker weten, wellicht dat ik je er bij kan helpen, of dat er een prijzenpot beschikbaar kan worden gesteld.

Feedback word zeker gewaardeerd, op Discord of in DM kan je me altijd aanspreken.

Toedeloe!
Johan <3
 
Reactiescore
2.506
Aangezien @Jo Han lekker een maandje de 'big 5' gaat spotten zitten jullie tot eind november met mij opgescheept. Dat betekent dat jullie tot 500 mogen tellen in de praathoek
 

DeletedUser81766

Guest
De hoeveelheid algemeen fora account-bans en aandacht het wereld 70 forum trekt maakt al dat hier posten een slecht idee begint te worden.

Ik denk dat veel AF lezers zich dan ook vermijden van dit niveau.
 
Reactiescore
1.367
gelukkig is de wereld snel voorbij
 
Reactiescore
1.468
De hoeveelheid algemeen fora account-bans en aandacht het wereld 70 forum trekt maakt al dat hier posten een slecht idee begint te worden.

Ik denk dat veel AF lezers zich dan ook vermijden van dit niveau.
Mja als je andere suggesties hebt om de boel op de rit te krijgen, dan mag je me altijd even een PM sturen. Ik begin behoorlijk wanhopig te worden :(
 
Reactiescore
533
Mja als je andere suggesties hebt om de boel op de rit te krijgen, dan mag je me altijd even een PM sturen. Ik begin behoorlijk wanhopig te worden :(
AF hangt af van in-game.
Als in-game slecht gemanaged is krijg je hier ook miserie.

Je kan als mod weinig doen, de kuis moet elders gebeuren.
 

DeletedUser78491

Guest
Denk dat het (moet toevegeven heel effectieve) stoken van Tidal en K1sho een grote rol speelt. De gasten van SZN zijn pissed en happen vol op duidelijk troll posts van die 2
 
Bovenaan