Forummoderatie W66

Is het een goede keus van mij om terug te komen


  • Totaal aantal stemmers
    20
Reactiescore
2.478
Hallo spammers!!

Vanaf vandaag ben ik (alweer) jullie forum-moderator. Jullie komen niet van me af, ik heb me weer laten overtuigen. Echter is er één verschil, terwijl jullie PP uitgeven krijg ik dit juist :D.

Voor de mensen die mij nog niet kennen: Mijn naam is Aldo, ben een jonge van 21 jaar, zit in het tweede jaar van facility manager. Ik hou van sporten; badminton, hardlopen en sportschool. Echter kan ik nooit meer lang achter elkaar TW spelen, iets wat ik als positief beschouw. Ik kan niet wachten tot volgende maand als GoT meer begint. Ik denk dat Tytrion op de troon komt ;)

Ik stimuleer initiatieven voor competitiestrijd op het forum, dus als er reële ideeën zijn aarzel dan niet om mij hierbij te betrekken. Van deze wereld wil ik (met jullie hulp!) een leuk, variabel, creatief en actief forum maken. Hierbij is feedback en hulp meer dan welkom. Ik ben een voorstander dan transparant modden.

Verder ben ik niet de kwaadste, maar ik zal wel een grens trekken als dit nodig mocht zijn. Is sommige topics zal dit eerder het geval zijn dan in andere. Als jullie zelf een overtreding spotten aarzel dan niet om deze te melden, dan zorgen we samen voor een mooi, respectvol en overzichtelijk forum.

Om er maar meteen wat leuks van te maken; mogen jullie in dit topic losgaan met vragen aan mij. Normalen vragen zal ik gewoon beantwoorden in dit topic. Ik zou zeggen vraag er op los en samen gaan we er iets leuks van maken!
 
Reactiescore
2.478
Zelf wou ik iets gaan doen met de CL voor komend jaar. Heb een mooi excel-bestand gemaakt
 

Deleted User - 487871837

Guest
Minion en ik zijn op een teamuitje.

Aangezien Minion deze wereld mod: niet massaal dingen gaan melden! Ik herhaal: niets melden! Echt niet doen. Zeker niet doen, echt niet.

We zijn er maandag weer!

PS: Echt niet doen he
 
Bovenaan