Forummoderatie w61

Reactiescore
1.468
Hallo beste AF-lezers,

Ik ben hier de mod die de discussies in goede banen mag gaan leiden :)

Voor degenen die mij nog niet kennen:
Ik ben Johan, 20 jaar oud.
Ik ben momenteel werkzaam in de IT. Ik ben nu mod(t) sinds anderhalf jaar en doe dit met veel plezier :)

Ook dit forum willen we weer verder gaan met het nieuwe modereren. Moderatie zal dus vooral gericht zijn op het begeleiden en opzetten van discussies en gesprekken.

Ik wens jullie veel lees-, Discussie- en speelplezier!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hey allen :D

Nu Johan gestopt is als mod (sadreactsonly), moeten jullie het vanaf nu met mij als forummod doen :D
Voor de mensen die me nog niet kennen; ik ben Duncan, 20 jaar uit Rotterdam.
At the moment studeer ik Liberal Arts and Sciences aan de University College Roosevelt in Middelburg en begin ik in september aan m'n tweede jaar.

In m’n vrije tijd, waar ik enorm veel van heb, spam ik de boel hier onder en doe ik zo af en toe wat games.
Ik vind Hearthstone leuk, en verder wat solo dingen als GTA V en AC Origins, en soms doe ik wat overwatch tussendoor.

Op TW ben ik atm actief op 62, en heb ik vooral op 48 en 51 gespeeld.

Qua modden zul je van mij niet heel veel last hebben; mits de boel niet uit de hand loopt.
Ik hoop dan ook dat ik eigenlijk niet vaak hoef in te grijpen.

Tot slot kun je me altijd PM’en voor een praatje over wat dan ook; muziek, games, hobby’s,whatever you want. Ik sta altijd open voor een gesprek ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.478
Duncan flikt het gewoon. Hij is gepromoveerd tot roaming, iets waar sommige van ons 3x zo lang naartoe gewerkt hebben *kuch*.

Gefeliciteerd! Je hebt het verdiend ;) (serieus bedoelt)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Saltier dan de gemiddelde zoutvlakte :(

I’m sorry
 
Bovenaan