Forummoderatie W46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
31
Welkom spammers, en spelers,

Ik zal jullie verblijden met mijn aanwezigheid op dit stukje forum. Hiep hiep hoezee.
In ieder geval, ik heb weinig zin om mijn kostbare tijd te verspillen aan het deleten en berispen van veel mensen omdat ze zich niet kunnen gedragen op dit forum. Daarom waarschuw ik al, gedraag jezelf en spam niet of niet teveel. Hier zal streng op gemod worden.
Grapjes en gezelligheid is altijd welkom uiteraard alleen laten we de serieuze topics ook serieus houden.
Veel succes morgen allen,

Gegroet,
Mr. Reddington
 
Reactiescore
1.367
shit, kunnen we DZ niet krijgen?:D
 

DeletedUser63918

Guest
Het was leuk je gekend te hebben Mr. Reddington, we zullen je missen. :D

Succes! ;)
 

DeletedUser74005

Guest
shit, kunnen we DZ niet krijgen?:D

U vraagt, wij draaien!

Ook ik zal hier de zaken een beetje in de gaten houden. Ik ben de moeilijkste niet (tenzij je je natuurlijk niet aan de regels houdt, dan ben ik héél gemeen :wink:), dus laten we het hier vooral gezellig houden en laten we respectvol met elkaar omgaan. Dan zullen jullie geen last hebben van mij.

Veel succes allemaal op deze wereld!

Groetjes,
Gijs
 

DeletedUser

Guest
U vraagt, wij draaien!

Ook ik zal hier de zaken een beetje in de gaten houden. Ik ben de moeilijkste niet (tenzij je je natuurlijk niet aan de regels houdt, dan ben ik héél gemeen :wink:), dus laten we het hier vooral gezellig houden en laten we respectvol met elkaar omgaan. Dan zullen jullie geen last hebben van mij.

Veel succes allemaal op deze wereld!

Groetjes,
Gijs

Gijsje <3
 

DeletedUser72975

Guest
Gijs jij kan niet gemeen zijn, doen nou niet alsof je dat wel kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan