Forummoderatie W46

  • Topicstarter Topicstarter Deleted User - 2126263
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Willen de spammers van het tw-team even on-topic blijven, danku ^^
 
Lieve bespelers van w46

Vanaf dit eigenste moment zal ik meehelpen om dit forum te modereren.

Kort over mezelf: Ik ben Gilles, Belg en 21 jaar. Mijn hobby's bestaan uit sport (actief, denksport...) en werk momenteel part-time als data-inputter. Verder gewoon wat doen met maten en uiteraard tw en alles wat daarbij hoort, zoals het AF.

Verder rest me niet veel meer dan jullie plezier en spelgenot toe te wensen. Hou het hier netjes, want dat is voordeliger voor beide partijen :p. Zit je met vragen, voel je vrij met me te praten via PM of skype (gillerkiller16)

Liefs,
BI
 
gelukkig dat ik hier niet speel dan :eek:

Nah, succes Gilles!
 
Een Belg? Pff als dat maar goed gaat.
Just kidding, veel succes!
 
Dam, we hadden niet moeten vermelden dat we geen moderator hebben :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan