Forummoderatie W43

DeletedUser34772

Guest
Ik was eigenlijk wel een 'klootzak' als forummod indertijd. Ik gaf voor het minste een berisping :p omdat het balans niet goed zat, mocht ik nu als game-mod mogen beginnen, zou het al beter gaan.

goed dat je dat toegeeft boefje
 

DeletedUser71121

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Ronald 19 jaar woon in Limburg (B) Vanaf vandaag kom ik hier het team versterken.

Laat het ons zo gezellig mogelijk houden dat is het leukste voor iedereen. Als er vragen zijn mogen jullie altijd een PM sturen.

Mvg,
skykiller/Ronald
 

DeletedUser34772

Guest
tis een limburger no worries die bant pas 1 jaar na de feiten
 

DeletedUser9529

Guest
tis een limburger no worries die bant pas 1 jaar na de feiten

ytV6BFk.png
 

DeletedUser72857

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Ronald 19 jaar woon in Limburg (B) Vanaf vandaag kom ik hier het team versterken.

Laat het ons zo gezellig mogelijk houden dat is het leukste voor iedereen. Als er vragen zijn mogen jullie altijd een PM sturen.

Mvg,
skykiller/Ronald

Veel succes
 

DeletedUser65921

Guest
Met wat vertraging mijn introductie hier.

Ik ben Laurens, 20 jaar en student chemie aan de UGent.
In mijn vrije tijd doe ik aan kinderbegeleiding, reis ik graag als het kan en zit ik vooral ergens rustig te babbelen of iets te drinken met vrienden.

De meeste zullen mij en mijn manier van modden wel kennen, maar voor de rest wil ik even benadrukken dat ik met een grapje af en toe totaal geen probleem heb. Maak het niet te bont en je ziet me amper om te corrigeren.

Vragen of opmerkingen hierover mogen altijd in dit topic of in pm!
 

DeletedUser52001

Guest
Hoihoi!

Ik kom ook hier modereren (en ik heb goed excuus voor trager zijn, zit op vakantie in Marokko :p)
Ik ben Noralie, informaticastudent op dit moment!

Hoop jullie alleen maar op een goede manier terug te zien :p
 
Bovenaan