Forummoderatie W43

Reactiescore
31
Mods worden niet gebanned; krijgen wel disciplinaire maatregelen en/of ontslag. En vanaf dan kunnen we wel banned worden :p
 
Reactiescore
4

DeletedUser58575

Guest
Dacht gehoord te hebben dat mods geen berispingen konden krijgen?
Heb nog nooit een moderator banned gezien, terwijl der toch een aantal spammerds tussen lopen

hihi ik weet niet ik ben best met wat weggekomen in mijn tijd


Wij worden evengoed aangesproken bij regelovertreding. Maar regelovertreding die bij jullie tot ban kan leiden kan door bij mods ontslag betekenen.

Mods worden niet gebanned; krijgen wel disciplinaire maatregelen en/of ontslag. En vanaf dan kunnen we wel banned worden :p

In de tijd dat ik mod was heb ik enkele berispingen en waarschuwingen gehad, en zelfs eens een ban van 1 dag (die ban weliswaar gegeven door een roaming mod voor de grap, maar dan nog). Punt is wel dat alle berichten die gemeld worden van een mod rechtstreeks naar CoMa gaan en niet beoordeeld worden door andere mods. Zodoende zul je berispingen of waarschuwingen als mod normaliter enkel van CoMa krijgen. Tenzij dat veranderd is in de paar jaar dat ik nu geen mod meer ben ofc.
 
Reactiescore
971
En wie is de momenteel de grootste 'badass' forummod met de meeste waarschuwingen of disciplinaire maatregelen? :D
 
Reactiescore
0
Ik was eigenlijk wel een 'klootzak' als forummod indertijd. Ik gaf voor het minste een berisping :p omdat het balans niet goed zat, mocht ik nu als game-mod mogen beginnen, zou het al beter gaan.
 
Bovenaan