Het werk moet natuurlijk een beetje doenbaar blijven voor ons he.
DeletedUser65921 Guest 7. mei 2016 #141 Het werk moet natuurlijk een beetje doenbaar blijven voor ons he.
DeletedUser61042 Guest 7. mei 2016 #142 dragonfriend723 zei: Het werk moet natuurlijk een beetje doenbaar blijven voor ons he. Klik om te vergroten... Je kunt je beter afvragen welk werk...
dragonfriend723 zei: Het werk moet natuurlijk een beetje doenbaar blijven voor ons he. Klik om te vergroten... Je kunt je beter afvragen welk werk...
DeletedUser54299 Guest 9. mei 2016 #143 Marwolaeth zei: Hoihoi! Ik kom ook hier modereren (en ik heb goed excuus voor trager zijn, zit op vakantie in Marokko ) Ik ben Noralie, informaticastudent op dit moment! Hoop jullie alleen maar op een goede manier terug te zien Klik om te vergroten... Informaticastudent? :O (ik ook) Heeft warre je eindelijk overtuigd je eigen scripts te maken ofzo?
Marwolaeth zei: Hoihoi! Ik kom ook hier modereren (en ik heb goed excuus voor trager zijn, zit op vakantie in Marokko ) Ik ben Noralie, informaticastudent op dit moment! Hoop jullie alleen maar op een goede manier terug te zien Klik om te vergroten... Informaticastudent? :O (ik ook) Heeft warre je eindelijk overtuigd je eigen scripts te maken ofzo?