- Reactiescore
- 31
Mods worden niet gebanned; krijgen wel disciplinaire maatregelen en/of ontslag. En vanaf dan kunnen we wel banned worden
Mods worden niet gebanned; krijgen wel disciplinaire maatregelen en/of ontslag. En vanaf dan kunnen we wel banned worden
Dacht gehoord te hebben dat mods geen berispingen konden krijgen?
Heb nog nooit een moderator banned gezien, terwijl der toch een aantal spammerds tussen lopen
hihi ik weet niet ik ben best met wat weggekomen in mijn tijd
Nee hoor.
Wij worden evengoed aangesproken bij regelovertreding. Maar regelovertreding die bij jullie tot ban kan leiden kan door bij mods ontslag betekenen.
Raider kom jij is uit die modjes vandaan.
En wie is de momenteel de grootste 'badass' forummod met de meeste waarschuwingen of disciplinaire maatregelen?
Sj44kie? hahahaha
Ze beginnen oud te worden die sjaak-moppen...
En wie is de momenteel de grootste 'badass' forummod met de meeste waarschuwingen of disciplinaire maatregelen?
Was geen forummodSj44kie? hahahaha
Jij en forummod, nouja wonderen zijn de wereld nog niet uit teunAls ik me zou aanmelden, sowieso ik.
kies mij? :Embarrassment:En wie is de momenteel de grootste 'badass' forummod met de meeste waarschuwingen of disciplinaire maatregelen?
Jij bent geen bad-ass. Jij bent een etter. Niet hetzelfde!
Als ik me zou aanmelden, sowieso ik.
nouja zegJij bent geen bad-ass. Jij bent een etter. Niet hetzelfde!
shots fired!Jij bent geen badass jij bent gewoon een kneus.