Forummoderatie W23

DeletedUser

Guest
Ok, iedereen die me even T. wou noemen heeft dat nu kunnen doen, dan wil ik jullie er graag ook nog even attent maken op regel 2.3 van het forum(ja ik moest dit even opzoeken:D)

Het verspreiden van persoonlijke informatie (mailadressen / echte namen / ... ) is niet toegestaan op het tribalwars.nl forum. Dit geldt voor zowel je eigen informatie als voor informatie van andere spelers

Dus, graag op letten, heb niet echt zin om iedere 5 posts 3x een RL naam te verwijderen:)

Challenge accepted :D

Welkom btw :bijl::bijl:
 

DeletedUser

Guest
Leuk Braam we hebben dezelfde naam :rolleyes: ^^

Maarja wel weer jammer dat er weer een Mod is :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62269

Guest
Forum is duidelijk weer verpest met een mod.
Maar ik schat een weekje en dan is die wel weer weg..
 

DeletedUser

Guest
Forum is duidelijk weer verpest met een mod.
Maar ik schat een weekje en dan is die wel weer weg..
Challenge_accepted.png
 

DeletedUser57683

Guest
Ok, iedereen die me even T. wou noemen heeft dat nu kunnen doen, dan wil ik jullie er graag ook nog even attent maken op regel 2.3 van het forum(ja ik moest dit even opzoeken:D)

Het verspreiden van persoonlijke informatie (mailadressen / echte namen / ... ) is niet toegestaan op het tribalwars.nl forum. Dit geldt voor zowel je eigen informatie als voor informatie van andere spelers

Dus, graag op letten, heb niet echt zin om iedere 5 posts 3x een RL naam te verwijderen:)

Misschien had je dan niet op W23 moeten komen Modden ;)
 

DeletedUser60292

Guest
Wow die mod word hier precies niet gewaardeerd :D

Welkom en ik hoop dat je veel bannetjes mag uitdelen voor ze je hier wegjagen^^
 

DeletedUser

Guest
de eerste mag naar *exclusive voor zijn niet-sportieve gedrag tegenover spammers :mad:
 
Bovenaan