Forummoderatie W23

DeletedUser

Guest
Beste W23 AF-bezoeker

Hier biedt zich aan: de nieuwe dienaar van de wet.
Op het AF sta ik bekend als Mr. Braam, thuis heet ik gewoon meneer, maar jullie mogen altijd Braam zeggen. Ik ben 16 jaartjes oud.
Mijn bezigheden beperken zich voornamelijk tot school/TW/uitgaan/lezen/gamen. Weinig bijzonders dus, eerder het standaard leven van een 16 jarige die tw speelt.
Ik volg op school wetenschappen wiskunde, reeds voor het 5e jaar al. Ik ben dus slim en arrogant:rolleyes:(just kiddin')

Mijn tw carrière speel(de)(t) zich grotendeels af op 2 werelden, namelijk wereld 14 en wereld 18.
Op wereld 14 ben ik nog steeds bezig met de stam divide et impera naar de overwinning te leiden
Op wereld 18 was ik lid van Phalanx, een stam die waarschijnlijk nog lang zal nazinderen in ieders hoofd

Jullie vragen je vast en zeker af hoelang ik het hier nog ga volhouden. Ik heb geen doel gesteld, dus het zou wel eens kunnen dat ik hier nog wel even te bewonderen val.

Ik ben hier nog maar net op proef, dus heb niet echt dingen waarvan ik nu al kan zeggen: daaraan erger ik me. Maar jullie zullen het na een tijdje wel merken:)

Als er verder nog vragen zijn, kan je die altijd aan me stellen. Palaveren over de zin van het leven mag altijd in pm, daarmee gaan we ons hier niet mee bezig houden:)

Groeten
Braam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Welkom op het w23 af T. :D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dikke afradeeuuurrr!!
blauwe666, zwijgen jij :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser31802

Guest
Veel succes gewenst. En we zien wel hoelang je het hier volhoudt.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik vroeg me al af waar mijn berisperingen bleven. Gelukkig ben jij er nu om me deze aandacht te geven. Bedankt!
 

DeletedUser

Guest
Ok, iedereen die me even T. wou noemen heeft dat nu kunnen doen, dan wil ik jullie er graag ook nog even attent maken op regel 2.3 van het forum(ja ik moest dit even opzoeken:D)

Het verspreiden van persoonlijke informatie (mailadressen / echte namen / ... ) is niet toegestaan op het tribalwars.nl forum. Dit geldt voor zowel je eigen informatie als voor informatie van andere spelers

Dus, graag op letten, heb niet echt zin om iedere 5 posts 3x een RL naam te verwijderen:)
 

DeletedUser

Guest
patricier gedoogde het naamgebruik :p

dat vond ik eigenlijk wel een goeie :) aangezien jij in zijn voetspoor treedt :) vind ik dat we die in ere moeten houden
 

DeletedUser

Guest
Ja maar als ze nou eens werden uitbetaald per berispering, net zoals policieee agenten met boetes?:eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser51666

Guest
Hoi T. Hoe gaat hij nog? Lange tijd niet meer gesproken. En welkom natuurlijk!
 
Reactiescore
786
Keer toch terug naar w14, noobje <3
 

DeletedUser

Guest
Ok, iedereen die me even T. wou noemen heeft dat nu kunnen doen, dan wil ik jullie er graag ook nog even attent maken op regel 2.3 van het forum(ja ik moest dit even opzoeken:D)

Het verspreiden van persoonlijke informatie (mailadressen / echte namen / ... ) is niet toegestaan op het tribalwars.nl forum. Dit geldt voor zowel je eigen informatie als voor informatie van andere spelers

Dus, graag op letten, heb niet echt zin om iedere 5 posts 3x een RL naam te verwijderen:)

Alles hangt af van de sfeer op de wereld zelf.
w23 kent elkaar al behoorlijk lang, dus RLnamen zullen ALTIJD in de posts voorkomen.
Als jij ons monddood wilt maken, en dat telkens aanpassen/berispen, ga je gang.
 

DeletedUser23694

Guest
Braam is zo weggejaagd joh, die is zo lui dat zelfs zijn ogen open doen teveel gevraagd is.
 
Bovenaan