Forummoderatie W23

DeletedUser60709

Guest
W23 - The Dawn

Haten is zo 2012. In 2013 doe ik alleen nog maar aan liefde!

die zin eronder maakt het af ^^
 
Reactiescore
31
Vanaf heden ben ik jullie moderator. De strenge arm der wet, de steniger, de monddoodmaker, jullie koning, keizer etc etc, ik ken vele namen. :D Jullie mogen me aanspreken met Uwe Hoogheid, of gewoon met mijn beter bekende naam Dao. :D ;)


Zoals men misschien wel weet ben ik al wat langer moderator hier op Tw.nl, en weet men wel hoe ik modereer. Om het nog even uit te leggen: ik ben streng maar rechtvaardig. Je kan me altijd aanspreken via PM, ik reageer altijd en ik discussieer graag als je het niet eens bent met een beslissing van mij. Vind je dat iemand spamt? Meld het bericht of stuur me een PM, zet dat niet in het topic want dan ben je zelf de pineut.

Prettige avond verder,

Dao
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser62269

Guest
Dan weet je niet dat die hele fora vol met spam zit :)
Dus vaarwel AF W23 ;(
 

DeletedUser51666

Guest
Hoe lang zal het duren tegen dat ie weg is?

P.S. Welkom!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.575
Vanaf heden ben ik jullie moderator. De strenge arm der wet, de steniger, de monddoodmaker, jullie koning, keizer etc etc, ik ken vele namen. :D Jullie mogen me aanspreken met Uwe Hoogheid, of gewoon met mijn beter bekende naam Dao. :D ;)
Ik ben 18 jaar en zit in mijn allerlaatste jaar van het VWO. :)

Zoals men misschien wel weet ben ik al wat langer moderator hier op Tw.nl, en weet men wel hoe ik modereer. Om het nog even uit te leggen: ik ben streng maar rechtvaardig. Je kan me altijd aanspreken via PM, ik reageer altijd en ik discussieer graag als je het niet eens bent met een beslissing van mij. Vind je dat iemand spamt? Meld het bericht of stuur me een PM, zet dat niet in het topic want dan ben je zelf de pineut.

Prettige avond verder,

Dao

Welkom op mijn w23 Forum Dao :)
 
Reactiescore
786
mijn post is gewist :eek:

Die van mij ook :mad:
Hij kan het alweer niet verdragen dat wij leuker zijn :cool:

Maar goed nogmaals welkom en veel succes!
Deze wereld begint toch op zijn einde te lopen tenzij er nog iets onverwachts gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
Vanaf heden ben ik jullie moderator. De strenge arm der wet, de steniger, de monddoodmaker, jullie koning, keizer etc etc, ik ken vele namen. :D Jullie mogen me aanspreken met Uwe Hoogheid, of gewoon met mijn beter bekende naam Dao. :D ;)
Ik ben 18 jaar en zit in mijn allerlaatste jaar van het VWO. :)

Zoals men misschien wel weet ben ik al wat langer moderator hier op Tw.nl, en weet men wel hoe ik modereer. Om het nog even uit te leggen: ik ben streng maar rechtvaardig. Je kan me altijd aanspreken via PM, ik reageer altijd en ik discussieer graag als je het niet eens bent met een beslissing van mij. Vind je dat iemand spamt? Meld het bericht of stuur me een PM, zet dat niet in het topic want dan ben je zelf de pineut.

Prettige avond verder,

Dao

feel plezier. Voor de paar maanden dat deze wereld nog duurt... Owja, en Jannes houdt ervan gebanned te worden:). *hint hint*
 
Bovenaan