Forummoderatie Quarantaine

Reactiescore
1.468
Hallo luitjes,

Even een schaamteloze copy paste van een eerdere wereld:



Vanaf nu ben ben ik jullie modje :)

Voor de mensen die mij nog niet kennen:
Ik ben Johan, 22 jaar oud.
Ik ben werkzaam in de IT.
In mijn vrije tijd houd ik me graag bezig met muziek maken, gamen, racefietsen, fotografie en nog een berg andere zaken.

Ik probeer discussies altijd in goede banen te leiden, en daarbij probeer ik zo min mogelijk in te grijpen, echter wanneer het nodig is zal er een duidelijke lijn worden getrokken.

Ik ben groot voorstander van forumevents (contesten, nieuwe discussieonderwerpen etc), dus als je een idee voor iets hebt laat het me zeker weten. Wanneer je zelf iets wilt organiseren laat het me ook zeker weten, wellicht dat ik je er bij kan helpen, of dat er een prijzenpot beschikbaar kan worden gesteld.

Feedback word zeker gewaardeerd, op Discord of in DM kan je me altijd aanspreken.

Toedeloe!
 

DeletedUser69389

Guest
Hallo luitjes,

Even een schaamteloze copy paste van een eerdere wereld:



Vanaf nu ben ben ik jullie modje :)

Voor de mensen die mij nog niet kennen:
Ik ben Johan, 22 jaar oud.
Ik ben werkzaam in de IT.
In mijn vrije tijd houd ik me graag bezig met muziek maken, gamen, racefietsen, fotografie en nog een berg andere zaken.

Ik probeer discussies altijd in goede banen te leiden, en daarbij probeer ik zo min mogelijk in te grijpen, echter wanneer het nodig is zal er een duidelijke lijn worden getrokken.

Ik ben groot voorstander van forumevents (contesten, nieuwe discussieonderwerpen etc), dus als je een idee voor iets hebt laat het me zeker weten. Wanneer je zelf iets wilt organiseren laat het me ook zeker weten, wellicht dat ik je er bij kan helpen, of dat er een prijzenpot beschikbaar kan worden gesteld.

Feedback word zeker gewaardeerd, op Discord of in DM kan je me altijd aanspreken.

Toedeloe!
Pff een arrogante jan ... als forum mod. Verschrikkelijke medespeler en moderator.;):engel::p:biggrin:
 
Reactiescore
1.918
Opgelet want agressieve mafketel @PTXgamer speelt hier
 
Reactiescore
1.089
Je kan bijna een nieuwe Q wereld starten, als we de geruchten mogen geloven
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
1.089
Ik zeg niet dat ik die ga spelen
 
Reactiescore
973
Hij bedoelt de gesloten kroegen.
 
Reactiescore
1.089
Daat heb ik niet zo n last van, genoeg vooraad
 
Reactiescore
1.089
Bovenaan