Forummod Klassieke wereld.

DeletedUser

Guest
Ik probeer het al 3 jaar.. maar hem weg pesten is lastig :(
Zolang mod ik hier toch nog niet?
Ik begon je net beetje goed te vinden en dan ga je me een "Je bent aangesproken op een post!" geven! Daar kan ik niet mee lachen! Nog 1 keer he!!!


Probeer het is via Duckje?

Ach je kan het altijd proberen maar Zolid was niet altijd actief en ik mod voor een actieve mod nog niet zo erg ;) ( denk ik zelf :p )
 

DeletedUser

Guest
Beste classicgangers,

Jullie hebben me niet heel vaak gezien(vind de één leuker dan de ander :p )maar nu ga ik echt weg. Ik stop namelijk met moderen binnen het twteam.
Ik wens jullie allemaal nog veel plezier in deze classic en ik hoop dat jullie allemaal ook de volgende (als die er komt) zullen spelen ;)

Groetjes!
 

DeletedUser57186

Guest
Beste classicgangers,

Jullie hebben me niet heel vaak gezien(vind de één leuker dan de ander :p )maar nu ga ik echt weg. Ik stop namelijk met moderen binnen het twteam.
Ik wens jullie allemaal nog veel plezier in deze classic en ik hoop dat jullie allemaal ook de volgende (als die er komt) zullen spelen ;)

Groetjes!

Jammer, je was een goeie mod ( hier op deze Classic) het beste dus.
Goede beslissing a! Tot op skype ofzo eens.

Rot op jij kut noob. Toen ik je hier zag reageren dacht ik eventjes dat jij hier de nieuwe mod zou komen spelen. Dat zou pas erg zijn. Maar zo zielig ben jij wel om nu nog mod te worden op deze wereld. En ja ik weet dat jij nu geen mod meer bent, iedereen kotste je namelijk iets te hard uit :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Beste classicgangers,

Jullie hebben me niet heel vaak gezien(vind de één leuker dan de ander :p )maar nu ga ik echt weg. Ik stop namelijk met moderen binnen het twteam.
Ik wens jullie allemaal nog veel plezier in deze classic en ik hoop dat jullie allemaal ook de volgende (als die er komt) zullen spelen ;)

Groetjes!

Jammer hoor tot ziens

Jammer, je was een goeie mod ( hier op deze Classic) het beste dus.


Rot op jij kut noob. Toen ik je hier zag reageren dacht ik eventjes dat jij hier de nieuwe mod zou komen spelen. Dat zou pas erg zijn. Maar zo zielig ben jij wel om nu nog mod te worden op deze wereld. En ja ik weet dat jij nu geen mod meer bent, iedereen kotste je namelijk iets te hard uit :(

Mee eens hoor
 

DeletedUser858

Guest
Beste classicgangers,

Jullie hebben me niet heel vaak gezien(vind de één leuker dan de ander :p )maar nu ga ik echt weg. Ik stop namelijk met moderen binnen het twteam.
Ik wens jullie allemaal nog veel plezier in deze classic en ik hoop dat jullie allemaal ook de volgende (als die er komt) zullen spelen ;)

Groetjes!

Je was een goede mod ;)
 

DeletedUser

Guest
Voor de mensen die intresseren ben nu ook rechten kwijt en dus daadwerkelijk uit team :p
 

DeletedUser36228

Guest
Waar is de classic wereld gebleven, ik wilde zojuist inloggen en ik zie hem er niet meer bij staan!!?? :confused:

Groet; Eric.
 
Bovenaan