Forummod Klassieke wereld.

DeletedUser

Guest
Wat een domme rot moderator.

Oh nee! Stel je voor dat ik nu een ban krijg voor schelden... :eek:

DownOnMe krijgt een ban voor het gebruik van woorden zoals; oude domme heks, lelijk, je zuigt, je stinkt, Sorry hoor... Maar laten we even realistisch zijn... wat is daar gescheld aan?

Ja het zijn harde woorden... maar dat als schelden bestempelen gaat wel erg ver, vooral om er direct tot 11 feb een AF ban aan vast hangen terwijl het al eeuwen die taal is op dit forum + het feit dat de classic nu bijna afgelopen is...


Erg smaakloze actie ;) Hopelijk zien we op de volgende classic een andere moderator -.-



OJA:
- Het ging om een post van 2 weken oud!
Blijkbaar wilt Zolid nog even snel de macht grijpen voordat de classic over is ofzo....


Het feit dat hij banned was was in mijn ogen terrecht.
Hij was er niet mee akkoord en ik heb hem meteen ook gezegd dat hij een andere mod mocht raadplegen.
Ok dit heeft hij gedaan en hij heeft een strafvermindering gekregen.

Verder maakt het mij totaal niet uit wat die doet, maar beleefd blijven is in ieder geval niet moeilijk.


ach zolid woont Leuven be
en waar woont downonme Leuven be alle dorpje maar in buurt.... maar valt nog onder Leuven

het feit dat ik in leuven woon en ook hij heeft totaal niets met deze zaak te maken.
Ik ken hem niet en hij kent mij niet dus die discussie is nutteloos.
 

DeletedUser10303

Guest
waar zijn de forum moderators? Iedereen spamt maar een beetje in het rond over niks anders dan hetzelfde en wat nog niet eens met de threads te maken heeft.
 

DeletedUser57186

Guest
Dit vind ik echt wel geil, topics van Classic1 die nog open zijn. Rrrrrrrrr!
 

DeletedUser

Guest
Heey mensen,

ik wil jullie even laten weten dat ik vanaf vandaag de klassieke wereld mod hier ;)

Ik ben dus fixdonk, en ben nu 16 jaar. Ik mod gewoon volgens de forumregels (Clicky), dus als je je daar aan houd is er niks aan de hand :) Mocht je met een beslissing het niet eens zijn kan je natuurlijk mij altijd een PM sturen.


Voor de rest zit ik nog op school, en volg daar HAVO.
Mijn hobby's zijn: voetballen, tv kijken, gamen, uitgaan met vrienden, muziek luisteren (Hardstyle), en nog wat dingen.


Ik hoop hier op een prettige tijd met modden. Mochten jullie nog vragen hebben, kun je die altijd stellen :D

MVG,
fixdonk
 

DeletedUser57186

Guest
Heey mensen,

ik wil jullie even laten weten dat ik vanaf vandaag de klassieke wereld mod hier ;)

Ik ben dus fixdonk, en ben nu 16 jaar. Ik mod gewoon volgens de forumregels (Clicky), dus als je je daar aan houd is er niks aan de hand :) Mocht je met een beslissing het niet eens zijn kan je natuurlijk mij altijd een PM sturen.


Voor de rest zit ik nog op school, en volg daar HAVO.
Mijn hobby's zijn: voetballen, tv kijken, gamen, uitgaan met vrienden, muziek luisteren (Hardstyle), en nog wat dingen.


Ik hoop hier op een prettige tijd met modden. Mochten jullie nog vragen hebben, kun je die altijd stellen :D

MVG,
fixdonk

Omg, we hebben hier geen mod nodig. Ga weg. :D:p
 

DeletedUser

Guest
Heey mensen,

ik wil jullie even laten weten dat ik vanaf vandaag de klassieke wereld mod hier ;)

Ik ben dus fixdonk, en ben nu 16 jaar. Ik mod gewoon volgens de forumregels (Clicky), dus als je je daar aan houd is er niks aan de hand :) Mocht je met een beslissing het niet eens zijn kan je natuurlijk mij altijd een PM sturen.


Voor de rest zit ik nog op school, en volg daar HAVO.
Mijn hobby's zijn: voetballen, tv kijken, gamen, uitgaan met vrienden, muziek luisteren (Hardstyle), en nog wat dingen.


Ik hoop hier op een prettige tijd met modden. Mochten jullie nog vragen hebben, kun je die altijd stellen :D

MVG,
fixdonk

1) Wat een overmatig gebruik aan smiley's
2) Hardstyle luisteren is NOT done.

Conclusie: Wij worden geen vrienden.
 

DeletedUser

Guest
Wat laat maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen :eek:

Hee allemaal,

Ik ben Coolio ik ben 19 jaartjes oud en ik kom hier nu dus samen met Zolid modden.

Ik mod gewoon via de forum regels(klik) en ik verwacht/hoop dat jullie je er ook aan houden zodat ik weer minder werk heb :)

Voor vragen/opmerkingen kan je altijd een pm sturen!

groetjes
 

DeletedUser57186

Guest
Wat laat maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen :eek:

Hee allemaal,

Ik ben Coolio ik ben 19 jaartjes oud en ik kom hier nu dus samen met Zolid modden.

Ik mod gewoon via de forum regels(klik) en ik verwacht/hoop dat jullie je er ook aan houden zodat ik weer minder werk heb :)

Voor vragen/opmerkingen kan je altijd een pm sturen!

groetjes

Grrr!

Eerst en vooral is dit het enigste topic dat van de CLassic1 nog open is! Dat beteknt dat alleen de winaaars van Classic1 hier mogen posten uit respect!

2de we hebben geen mod nodig, ga dus weg!

3de geef me dan een ban als je durft! Pok pok pok... tokie tokie ban me dan als je durft laalal haahha kippetje kippetje tok tok tok!!! bangerik!
 

DeletedUser57186

Guest
ik ben geen winnaar, maar mag ik wel posten?

Omdat jij altijd opmerkingen maakt zoals: "omg omg het is maar een spel, het is maar een spel" maar me toch graag dingen toewenst in het RL als je aan het verliezen bent mag je dat IDD ja. :p:D
 

DeletedUser44266

Guest
Omdat jij altijd opmerkingen maakt zoals: "omg omg het is maar een spel, het is maar een spel" maar me toch graag dingen toewenst in het RL als je aan het verliezen bent mag je dat IDD ja. :p:D

ik hou nog wel van je <3
 

DeletedUser

Guest
Grrr!

Eerst en vooral is dit het enigste topic dat van de CLassic1 nog open is! Dat beteknt dat alleen de winaaars van Classic1 hier mogen posten uit respect!

2de we hebben geen mod nodig, ga dus weg!

3de geef me dan een ban als je durft! Pok pok pok... tokie tokie ban me dan als je durft laalal haahha kippetje kippetje tok tok tok!!! bangerik!

1ste wtf 2de wtf derde omg noob detected:)
 

DeletedUser

Guest
1) Wat een overmatig gebruik aan smiley's
2) Hardstyle luisteren is NOT done.

Conclusie: Wij worden geen vrienden.

WAT!!!! overmatig smiley gebruik is :cool:
en hardstyle is mijn leven mijn ziel.

wij zullen geen vrienden worden :O nee wij krijgen oorlog!
 
Bovenaan