Forumcontesten Classic #16

Reactiescore
2.478
Aankomend weekend weer een Gok de Top. Zijn er buiten de spotprentencontest nog andere contesten die jullie willen doen?

Echt een heerlijke feedback van jullie!

Gok de top komt morgen en daarna is het aan jullie. Jullie weten wat ik allemaal heb staan, dus roepen maar.
 
Reactiescore
2.478
Je kunt hier je ideeën voor contesten plaatsen. Als je iets voorstelt moet dit ondersteund worden door andere account. Als je minimaal 8 'likes' krijg zal ik het in overweging nemen. Heb namelijk geen zin in weer een flop, is slecht voor mijn motivatie.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Je kunt hier je ideeën voor contesten plaatsen. Als je iets voorstelt moet dit ondersteund worden door andere account. Als je minimaal 8 'likes' krijg zal ik het in overweging nemen. Heb namelijk geen zin in weer een flop, is slecht voor mijn motivatie.

Gratis likes!
 

DeletedUser77666

Guest
Graaf geef ik ook nog even mijn mening over de rap battle. Ik ben het met Rens eens wanneer hij zegt dat hij weinig animo verwacht. Om het idee te behouden maar meer toegankelijker te maken zou ik er een Punchline Battle van maken. Vergelijk het met wat supergaande deed op youtube: klik. In plaats van een hele rap een of twee zinnen. @The Minion
Doe deze ^^
 
Reactiescore
2.478

De komende maand heb ik geen tijd om iets nieuw te ontwikkelen aangezien ik al twee andere aan het opzetten ben. Dus dat gaat hem voorlopig niet worden
 
Reactiescore
2.478
Je kunt hier je ideeën voor contesten plaatsen. Als je iets voorstelt moet dit ondersteund worden door andere account. Als je minimaal 8 'likes' krijg zal ik het in overweging nemen. Heb namelijk geen zin in weer een flop, is slecht voor mijn motivatie.

Presenteer je stam?
 
Reactiescore
2.478
Laatste poging
 
Bovenaan