Forumcontesten Classic #16

Reactiescore
2.478
Hallo spammers,

Zoals jullie waarschijnlijk al wel verwacht hadden ben ik weer mod op (de nieuwe) classic. Evenals de vorige classic wil ik mij inzetten voor een actief forum en dan vooral op het contesten gedeelte. De afgelopen classic heb ik gemerkt dat het forum vooral in de eerste weken actief was en dat hierna de activiteit (buiten het modder gooien) daalt.

Hierom heb ik besloten om de focus te leggen op de eerste 6 weken. In deze 6 weken wil ik een totaal van 9 contesten organiseren. Net als de classic zelf gooien we de tijdsduur van de contesten dus ook omhoog. Zo af en toe zullen contesten ook door elkaar lopen. Later in deze post zien jullie de opzet met hierin start/eind data's waar ik me ongeveer aan wil houden. Feedback/verandering en uitloop is uiteraard mogelijk aangezien het voornamelijk jullie feestje moet zijn.

y3qcwghc.png

Ik verwacht niet dat jullie op deze data terug gaan vallen als iets niet volgens plan verloopt. Als ik later een contest begin dan verschuift alles op. Ik doe het nog altijd op een vrijwillige basis en mijn RL gaat dus altijd voor.

Vragen en opmerkingen mogen dus in dit topic komen. Ik presenteer dit topic voorafgaand van de classic zodat er nog feedback op de planning gegeven kan worden. Als de 6 weken voorbij zijn en er is nog behoefte aan een contest kunnen jullie mij altijd poke via een PM of dit topic.

In dit topic verwacht ik geen spam, dit wordt direct verwijderd. Als je iets kwijt wat niets te maken heeft met de contesten op classic is de praathoek van classic 15 nog open. Ik open zondagavond of maandagochtend de praathoek voor classic 16.
 

Bijlagen

  • Schema #16 met data.PNG
    Schema #16 met data.PNG
    22,3 KB · Weergaven: 13
Reactiescore
2.478
Ik had eigenlijk wel op iets wat respons gehoopt:oops:
 
Reactiescore
2.478
Succes Aldo, hoop oprecht dat de forumgangers net zo enthousiast hierover worden als jij bent.

Ik gok dat het onder mijn verwachtingen gaat score als ik naar de hoeveelheid reacties kijk
 

DeletedUser69389

Guest
Willen we meer of minder contests?

Geert weet het antwoord.
 
Reactiescore
326
Zijn er wel erg veel in een korte tijd, zou toch voor iets minder gaan. Je hebt ook nog andere propaganda topics hè ;)
 
Reactiescore
2.478
Zijn er wel erg veel in een korte tijd, zou toch voor iets minder gaan. Je hebt ook nog andere propaganda topics hè ;)

Klopt, maar veel van deze inzendingen vragen niet heel veel van een account zijn tijd. Zeker niet als je met een team van minimaal 4 speelt wat op classic vaak gebeurt. Als ik er minder ga doen zijn er ook minder pp's ver verdienen, maar goed mocht het niet lopen ben ik ook de eerste die de stekker eruit trekt. Ik steek er veel tijd in en mocht dit (weer) niet goed ontvangen worden dan ga ik er verder geen tijd in steken.
 
Reactiescore
326
Klopt, maar veel van deze inzendingen vragen niet heel veel van een account zijn tijd. Zeker niet als je met een team van minimaal 4 speelt wat op classic vaak gebeurt. Als ik er minder ga doen zijn er ook minder pp's ver verdienen, maar goed mocht het niet lopen ben ik ook de eerste die de stekker eruit trekt. Ik steek er veel tijd in en mocht dit (weer) niet goed ontvangen worden dan ga ik er verder geen tijd in steken.

Persoonlijk vind ik de contest absoluut een toevoeging voor het forum en vind het ook mooi dat je er zoveel tijd wilt steken. Echter vind ik het net iets teveel in een korte tijd, waardoor het animo misschien juist minder wordt. Maar goed, das mijn bescheiden mening ;)
 
Reactiescore
1.049
Aldo ik denk dat er een [aar struglingen deze classic zullen zijn:
1. Vorige classic was het animo redelijk hoog aan het begin. Veel classic spelers die regelmatig het AF bezochten. Enkel lagen toen de contesten wat meer naar het midden waardoor sommigen zijn geedeld gestopt of het AF niet meer lezen, Ik denk zelf dat deze classic wat minder mensen spelen of anoniem waardoor ze ook niet aan acc contests zullen mee doen.
2. Doordat je ze zo opstapelt gaan accs er bij de 2de of 3de al minder tijd in steken, Gewoon puur omdat je geen zin hebt elke keer volle moeite te doen verwacht ik. Als ze nou iets verder uit elkaar lagen verwacht ik meer animo, En vaak doen 2 goede inzendingen het halve werk, Als jij pareltjes van inzendingen doet ga je vaak zelf ook meer moeite doen omdat de lat hoger ligt.
3. Volgorde:
Ik zou starten met gok de top gezien dat snel verandert en een contest is dat tot nu vgm redelijk werd ontvangen, Ook vaak hebben de meeste accs hun profiel in de start 'Nog niet op orde'. mogelijk nog geen plaatje of toffe tekst. Ook zou ik gok de tops wat sneller achter elkaar doen want vaak komen er gaten na een tijdje
4. Rapbattle
Ikzelf verwacht hier weinig animo voor gezien het vaak een kleine groep aanspreekt die hier goed in is. Ik zou hem ertussen uit halen.
 
Reactiescore
2.478
@thelightfighter

1. Je hoeft je IG-naam niet in de inzending te zetten bij een aantal contesten (als ik het maar wel in een privé bericht krijg). Mijn ervaring is dat je anoniem begint, maar wel al redelijk snel vertelt wie je bent, al is het maar om een samenwerking aan te gaan of als je in een stam komt.
2. De reden dat ik vooral in eerste weken veel contesten wil aanbieden is omdat er voor een classic 2/3 maanden staat en als deze classic klein wordt is die al snel afgelopen.
3. Ik heb bewust gekozen voor een profielcontest aan het begin, aangezien het in de eerste dagen onmogelijk is om de top te gokken aangezien je niet weet wie er op welk account speelt en de eerste week iedereen te dicht op elkaar zit, waardoor je rang elke seconde veranderd.
4.Tot nu toe ben je de enige die een (beargumenteerde) reactie heb gegeven. Ik had oprecht gehoopt dat meer dit zouden doen en we op die manier een goede planning konden maken. Zonder feedback kan ik enkel gokken wat jullie willen. Voor ik iets schap wil ik dus meer meningen, al ben ik blij dat jij wel de tijd neemt om te reageren Rens.
 
Reactiescore
1.049
@thelightfighter

1. Je hoeft je IG-naam niet in de inzending te zetten bij een aantal contesten (als ik het maar wel in een privé bericht krijg). Mijn ervaring is dat je anoniem begint, maar wel al redelijk snel vertelt wie je bent, al is het maar om een samenwerking aan te gaan of als je in een stam komt.
2. De reden dat ik vooral in eerste weken veel contesten wil aanbieden is omdat er voor een classic 2/3 maanden staat en als deze classic klein wordt is die al snel afgelopen.
3. Ik heb bewust gekozen voor een profielcontest aan het begin, aangezien het in de eerste dagen onmogelijk is om de top te gokken aangezien je niet weet wie er op welk account speelt en de eerste week iedereen te dicht op elkaar zit, waardoor je rang elke seconde veranderd.
4.Tot nu toe ben je de enige die een (beargumenteerde) reactie heb gegeven. Ik had oprecht gehoopt dat meer dit zouden doen en we op die manier een goede planning konden maken. Zonder feedback kan ik enkel gokken wat jullie willen. Voor ik iets schap wil ik dus meer meningen, al ben ik blij dat jij wel de tijd neemt om te reageren Rens.
Achja mensen DENKEN vaak dat ze anoniem zijn :D
2. Klopt, Maar in het begin is er meer activiteit maar denk jij dat proppen werkt? Ik zie liever 3 toffe conests met veel inzendingen dan 6 op half pitje ')
3. Misschien een leuk idee als nieuw contest ipv profielcontest om 'Path to Glory' te doen. Jij kiest 5 random accs uit. En de forumgangers moeten uitstippelen wat een goede stam zou kunnen worden en hoe ze moeten gaan spelen om richting wereldwinst te komen? Lijken me interresante discussies en meningen.
4. Tjaa, Veel lezen het zonder er iets van te vinden he ;) Uiteindelijk geven spelers als Pim Andries Martijn echt wel hun mening. Maar vaak in een discussie en niet zo uit de losse pols
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.495
Graaf geef ik ook nog even mijn mening over de rap battle. Ik ben het met Rens eens wanneer hij zegt dat hij weinig animo verwacht. Om het idee te behouden maar meer toegankelijker te maken zou ik er een Punchline Battle van maken. Vergelijk het met wat supergaande deed op youtube: klik. In plaats van een hele rap een of twee zinnen. @The Minion
 
Reactiescore
2.478
Graaf geef ik ook nog even mijn mening over de rap battle. Ik ben het met Rens eens wanneer hij zegt dat hij weinig animo verwacht. Om het idee te behouden maar meer toegankelijker te maken zou ik er een Punchline Battle van maken. Vergelijk het met wat supergaande deed op youtube: klik. In plaats van een hele rap een of twee zinnen. @The Minion

Spreek me morgen even op skype aan doe je dit ongeveer voor je ziet.
 
Reactiescore
2.478
We halen presenteer je account er even tussenuit. Kunnen we die omwisselen met de stam? Of is een spotprenten topic leuk zoals op W59.
 

DeletedUser74404

Guest
Bedoel je presenteer je stam? En graag spotprenten topic!
 
Bovenaan