Forum volgen

DeletedUser79078

Guest
Beste,

Bij sommige fora's heb ik 'forum volgen' aangezet op deze manier:
3f63ef8f8171ed70ca98865811ca0232.png

Maar nu zie ik dat ik geen meldingen krijg in mijn inbox.

Heb ik nu wat verkeerds aanstaan of wat?

Alvast bedankt!
 
Reactiescore
2.486
Je krijgt enkel een push bij het eerste nieuwe bericht in een bepaalt topic/forum. Dus als je in 1 topic een oud bericht hebt krijg je hier geen nieuwe melding van. Dit om te voorkomen dat je steeds een push krijgt terwijl je offline bent(dit kan dan oplopen tot 100'en). Terwijl je enkel hoeft te weten dat er wat gezegd is in een topic, 1 melding is dus voldoende. Dus zolang je niet up-to-date bent in een topic/forum krijg je geen push.

Snap je wat ik bedoel? Morgenmiddag heb ik meer tijd om het uit te leggen.
 

DeletedUser17472

Guest
Jawel, steeds als je een bericht krijgt, wordt verwacht dat je het leest op het forum, dus niet in je e-mail. Zodra je weer op het forum bent geweest in dat topic en er komt weer een nieuw bericht, dan krijg wel weer een e-mail. Het is niet de bedoeling dat de e-mail een vervangmiddel is om niet op het forum te hoeven inloggen.


Even een voorbeeldje: Ik speel weerwolven van wakkerdam en ik heb een melding staan op het topic. Ik krijg een melding zodra er iets nieuws is en ga dan lezen. Lees ik niet meteen, dan kan het zijn dat er inmiddels wel nieuwe berichten zijn, waar ik geen melding van heb gekregen. Maar goed ook, want daar komen weleens 10 berichten in een paar minuten. Mijn e-mailbox zou dan volstromen en dan zou het als spam ervaren worden. Heb ik die 10 berichten gelezen, dan komt er weer een melding zodra er een nieuwe post is. Ik moet daar echt voor naar het forum.
 
Bovenaan