Forum Moderatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
123
Hallo forum bezoekers,

Vanaf vandaag zal ik hier de de nieuwe forum-moderator zijn.
Vele van jullie kennen mij nog niet echt, dus zal ik me maar even kort voorstellen.

Ben Frans 45 jaar kom uit de randstad.
Hobby"s zijn voetbal uitgaan en vakantie :)

Hoop op een gezellige tijd met jullie allen , mocht je nog vragen hebben, stuur gerust een bericht.

Fijne Dag!
 
Reactiescore
60
Hoi Frans, niet om vervelend te zijn maar daar was al een topic voor. Volgens mij mag deze dus dicht :p
 

DeletedUser76153

Guest
Heb zo een klein vermoeden dat deze niet zo lang blijft...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
De 2 nieuwe forummods...
13 en 89 forumposts...
Waar vinden jullie die gasten toch, ofwel loggen ze vanaf volgende week niet in ofwel gaan ze iedereen voor dingen zoals dt fouten en dubbelposts bannen...

Hoe moeten we zo'n personen nu serieus nemen?
 
Reactiescore
60
Ach jij bent ook mod geweest :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hahaha kan zijn, maar ik wist tenminste waar elk topic stond op het forum. Tegen dat deze gastjes het casual topic vinden is het al niemeer nodig.
 

DeletedUser76153

Guest
De 2 nieuwe forummods...
13 en 89 forumposts...
Waar vinden jullie die gasten toch, ofwel loggen ze vanaf volgende week niet in ofwel gaan ze iedereen voor dingen zoals dt fouten en dubbelposts bannen...

Hoe moeten we zo'n personen nu serieus nemen?
@Jo Han draait al een tijdje mee in de community, heb best wel vertrouwen in hem. Hij reageert misschien niet veel op het forum, maar was wel steeds aanwezig op het forum. Zowel in de spamchats van elke wereld was hij te vinden, dus Jo Han heeft een grote slaagkans.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb 'm al in genoeg chats gezien ja. Maar hij zit/zat niet veel op het forum dus is het zeer vreemd om hem forummoderator te maken.
 
Reactiescore
1.468
Aangezien het hier een vergissing betreft gaat hier een slotje op. Amancho gaat dit forum niet modereren. Bovendien was dit topic een dubbelpost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan