Forum Moderatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16768

Guest
Goedemiddag op deze spannende 1ste middag van W34!
Ik hoop dat iedereen een vliegende start heeft gehad.

Ikzelf ga hier het forum modereren.
Wees gerust ik ben niet zeer streng en zal zelf ook zeker in de praathoek te vinden zijn voor een gezellig gesprek!

Als we allemaal wel eventjes willen opletten op het gebruik van voornamen en het topic waarin we posten. Scheelt mij weer werk en daar houd ik van!

Wie ben ik verder? Ik ben 22 jaar oud inmiddels en ben student.
Voetbal, Tennis, Wielrennen, aka veel sporten zijn mijn hobby's.

Voor wie meer wilt weten, stuur me een PM.
Voor verdere vragen, stuur me een PM.
En heb je niks te zeggen, stuur me geen PM, scheelt me weer leeswerk :D.

Veel plezier op de wondere wereld van W34!
 
Reactiescore
0
Goedeavond iedereen!

Eerst en vooral wens ik iedereen veel succes op w34!

Samen met Bappos, zal ik dit forum modereren.
Ik ben streng, velen weten dat. Houd het dus gezellig, we maken er samen een mooie tijd van!

Wie ben ik verder? Ik ben 16 jaartjes jong & student Aspirant Officier (Zeevaart)

Vragen, opmerkingen, ... -> PM!

Nog veel succes op wereld 34!
 

DeletedUser56218

Guest
Hey wereld 34,

Terwijl jullie moderatoren genieten van een welverdiende vakantie, zal ik tijdelijk invallen als extra moderator op jullie forum. Het komt erop neer dat ik voor de komende periode (tot en met maandag 26 augustus 2013) mee dit forum in de gaten zal houden zodat jullie vertrouwde moderatoren na hun vakanties terug terecht kunnen op een overzichtelijk forum.

Veel verandert er eigenlijk niet: voor deze week ben ik heel even jullie moderator en aanspreekpunt. Voor vragen, problemen, ideeën en geschenken kan je dus steeds terecht bij mij terecht via deze weg.

Groetjes,

Infinitum
 

DeletedUser34283

Guest
Hoi w34,

Ik ben Gerbrand, 18 jaar en eerstejaars geneeskunde student. Ik ga hier op deze wereld Bappos ondersteunen!
Ik woon in Amsterdam na een jeugdleven in Zevenaar en een uitstapje Zwitserland.
Sport en muziek zijn mijn ontspanningsmiddelen en mijn grootste hobby's.
Ik ben geen enorme azijnzeiker en laat jullie zo veel mogelijk je gang gaan. Dat is het streven :)

Op een goede samenwerking!

Groetjes,
Ger
 

DeletedUser65921

Guest
De wereld is dan wel al gedaan, maar toch nog even een nieuwe mod hier.
Ik denk niet dat ik nieuw zal zijn hier aangezien ik zelf speelde.

Voor wie me nog niet kent, ik ben Laurens, studeer Chemie aan de Ugent en word binnen enkele weekjes 20.
Ik ben niet al te streng, hou zelf ook van een gezellig babbeltje (op de juiste plaats natuurlijk), als er nog vragen zijn mag je natuurlijk altijd een pm sturen!

Groetjes
Laurens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan