Forum moderatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hee peeps,

Nieuwe wereld, nieuwe kansen.

Ik ben dus Coolio en coal en ik gaan er samen met jullie een leuk forum van maken.
Even snel wat informatie over mij: Ik ben 20 jaartjes oud, ik studeer, sport wat, chill wat en mod hier ook wat ;)

Als er vragen zijn opmerkingen ik sta altijd vrij om een pm te ontvangen ;)

Groetjes en succes!

Coolio
 

Deleted User - 44652

Guest
Beste W33 forumgangers,

Vanaf heden zal ik dit forum modden.

Ik ben dus c0al, 19 jaar oud, en student Human Resource Management.
Verder ben ik een fanatiek badmintonner, dus een PM sturen daarover mag altijd!

Verder speel ik nog redelijk actief TW, op de alleroudste wereld die deze community kent. Daarnaast speel ik nog op .net op wereld 67 en 69. Wereld 69 is heel toevallig de nieuwe wereld daar, een limited haul, en speel ik nu net een week :).

Ik vind vrij veel goed, zolang het maar binnen de lijnen van een topic blijft, en niet teveel uit de hand loopt. Verder ben ik geen voorstander van scheldpartijen, dus daar zal ik op ingrijpen.

Verder, als je het idee hebt dat een post hier niet thuishoort, gebruik vooral het rode knopje met het uitroepteken erin.

Maar het belangrijkste: Ik ben hier om jullie te helpen met het plezier op dit forum!.

Mvg,
c0al
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heey,

Sommige van jullie zullen mij al wel kennen omdat ik hier vrij lang rondloop, maar zal me alsnog even voorstellen.
Ik ben student Software engineering (4de jaars), ik ben net een maandje 20 en speel dit spel al veelste lang!

Ik ben hier aangesteld om samen met coolio het forum hier te modereren. ik ben zeker niet de lastigste omdat ik er ook een hekel aan had als ik voor "niets" een infraction kreeg, maar als jullie het netjes houden dan zal het alleen maar gezellig zijn hier!

heb je nog vragen dan kun je me een PM sturen

~Hardcode
 

DeletedUser

Guest
Goedenavond w33 spelers,

Ik ben Stefan, 18 jaartjes en sinds kort forummod.
Doe momenteel de opleiding hbo informatica, waar ik in het eerste jaar zit.
Vanaf vandaag zal ik mee gaan modereren op dit forum onder andere.

Voor een gesprek kan je me altijd een pm sturen ;)

Groetjes,
Drunken Baby
 

DeletedUser52001

Guest
Heey mensen!

Ik ben Noralie, en ik kom gezellig hier het forum modden.
Om misverstanden te voorkomen wat betreft mijn accountnaam, ja het klopt dat er een account met dezelfde naam hier ook speelt, en nee dat ben ik niet. Wel mijn account, heb helemaal in het begin het gespeeld, maar ik faalde te hard en sindsdien er niet meer op geweest :D

Dus verder, vooral lief doen tegen elkaar en het gaat wel goed komen!
 
Reactiescore
44
Goedenavond W33 forumgangers,

Ik ben Jonas, 20 jaar jong en sinds kort forummod.
Vanaf vandaag zal ik dit forum modden.
Zolang jullie het gezellig en net houden hier, ben ik een gezellige en nette mod.
Spelers die zich niet aan de regels houden zullen onheroepelijk bestraft worden.
Indien je van iets niet zeker bent mag je gerust een pm sturen.
Verder wens ik jullie nog veel spelplezier en succes !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan