Forum moderatie wereld 8

Reactiescore
372
Hey,

Aangezien ik het wereld 8 forum kom modereren zal ik me bij deze even voorstellen :)

Over mij
Mijn naam is Maick, op het forum dus QuonQuerder. Ik ben een jongen van 16 jaar oud en woon in Noord-Brabant, waar ik op dit moment mijn laatste jaar aan de middelbare school aan het afronden ben. Voor de rest heb ik niet echt iets wat ik graag doe, behalve tw en gamen, op mijn xbox 360.

Als je verder nog een vraag hebt, of gewoon zin in een gesprek, kan je dat hier eventueel posten of liever: mij een persoonlijk bericht sturen.

Over het forum
Jullie zullen mij waarschijnlijk niet veel zien, voornamelijk omdat het een vrij stil forum is. Daarom is het ook niet zo erg als het ooit een beetje off-topic gaat, om toch het leven erin te houden. Ik ben ook nieuw op het gebied van forum-modereren dus als er ooit wat aan de hand is waar je het niet mee eens bent, kun je dat het beste melden. Ook ik ben maar een mens en kan fouten maken en ervan leren :)

In ieder geval, veel succes nog op wereld 8 :)

QuonQuerder
 

DeletedUser6540

Guest
veel plezier en succes hier man, en van harte welkom;)
 

DeletedUser

Guest
Hopelijk heb je er ook nog een actieve wereld bij anders ga je niet veel bijleren ;)

succes
 

DeletedUser49143

Guest
oh was het helemaal vergeten door die Bann.

welkom hier ;)
 
Bovenaan