Forum Moderatie Wereld 37

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16768

Guest
Beste Forumgangers!

Wereld 37 ben ik weer van de partij als moderator. Velen van jullie zullen me onderhand wel kennen en ik ben bereikbaar als Roy, Hooghartige of Bappos. Kies zelf maar!

Als 1 van jullie vragen heeft betreft de moderatie of iets anders kunnen jullie me altijd bereiken.

Veel succes op deze nieuwe wereld gewenst.
 

DeletedUser56218

Guest
Beste spelers,

Welkom op Wereld 37! Ik wil jullie eerst en vooral erg veel succes en plezier toewensen op deze gloednieuwe spelwereld. Met een gezonde mix van instellingen, met voor het eerst sinds wereld 32 een kerk en met twee geweldige forum moderatoren hopen we dat Wereld 37 voor ieder wat wils te bieden heeft. Vooral op dat laatste punt kan niets nog misgaan!

Na meer dan 2 jaar als forum moderator heb ik gelukkig al enkele privileges kunnen opeisen. Eén daarvan is het recht op het ontvangen van privéberichten, wat betekent dat jullie steeds bij me terecht zullen kunnen voor vragen, problemen of - al zal dat in de praktijk niet voorkomen - foutjes op de Wiki. Een tweede privilege is dat ik jullie mag vragen om, wanneer je een post opmerkt die toch niet helemaal OK lijkt, gebruik te maken van het meldknopje (
report-40b.png
). Zo houden we het forum samen overzichtelijk, joepie!

Veel plezier op W37,

Infinitum
 

DeletedUser

Guest
redelijk nieuw op het algemeen forum, beetje actief bij Casual, nu ook w37, hopelijk moet er niet te veel verwijderd worden :p
 

DeletedUser70541

Guest
Inderdaad Roy laat zien wat je allemaal in huis hebt:cool: Misschien valt er hier nog een recordje te halen:p
 
Reactiescore
746
Iemand had me attent gemaakt op het feit dat ik hier even moet melden dat ik hier Bappos zal assisteren bij het modereren van dit forum. Dus, bij deze... ;)

Ik ben niet streng, maar wel rechtvaardig. Hou je aan de regels en we zullen prima met elkaar kunnen opschieten.

Mvg,
poo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan