Forum moderatie Wereld 36

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1206

Guest
Ben ik het niet met je eens. maargoed dat zal een eeuwig wellus nietus verhaal worden.
 
Reactiescore
182
Als je nou eens verder gaat kijken dan je neus lang is heeft Zaki meermaals uitgelegd waar die post vandaan kwam en wat hij ermee bedoelt. Dat jullie zo extreem eigenwijs zijn door te blijven denken dat hij iemand de dood toewenst is gewoon te stom voor woorden.
 
Reactiescore
31
Als je nou eens verder gaat kijken dan je neus lang is heeft Zaki meermaals uitgelegd waar die post vandaan kwam en wat hij ermee bedoelt. Dat jullie zo extreem eigenwijs zijn door te blijven denken dat hij iemand de dood toewenst is gewoon te stom voor woorden.

Dat al het andere taalgebruik hier niet mee wordt kwijtgescholden is inderdaad correct. Mensen beledigen en ongepast taalgebruik kan je niet goed praten met wat je ermee bedoelt, het mag niet klaar.

@sj44kie
Jij bent hier toch om in te grijpen? anders hadden we geen mods nodig he . Dingen extra zwaar gaan berispen slaat kant nog wal want dan kan je net zo goed je strafsysteem weggooien. Graag met normale maatstaven dingen bestraffen en geen gekke dingen gaan doen he

Ik zal geen gekke dingen doen. ;) Het strafsysteem laat ruimte voor speling. Deze speling wordt dus verkleind door mij door strenger op te treden, dit door het gedrag dat hier vertoond is. Verder, ben ik hier eigenlijk niet om in te grijpen. Als jullie respectvol met elkaar waren omgegaan hadden jullie inderdaad geen mods nodig gehad.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Mischien slotje op deze dao?:D
 
Reactiescore
31
De extra verzwaarde sancties zijn niet meer van kracht. Jullie hebben je goed gedragen en dat wordt dus ook beloond.
Meld ongepaste berichten met het gevarendriehoekje en spam niet teveel, anders ontvang je een ongewenste PM in je mededelingen.

Prettige avond verder,
Dao
 

DeletedUser52001

Guest
Hallo allemaal! Ik ben Noralie en ik ga hier komen modden, dus jullie zullen mij hier de komende tijd wel tegenkomen! :p
 

DeletedUser74005

Guest
Beste W36-ers,

Vanaf heden zal ik helpen met het modereren van dit forum! Aangezien niet iedereen me kent, zal ik me eerst even (kort) voorstellen:

Ik ben Gijs en ik ben 18 jaar jong. Ik woon in de buurt van Rotterdam en mijn hobby's zijn hardlopen/fietsen en daarnaast doe ik al ongeveer 7 jaar aan bowlen.

Ik zal hier ook zo nu en dan eens een babbeltje maken en je zal, zolang je het gewoon beschaafd houdt, geen last van mij hebben. Mocht je toch iets opmerken, zou het fijn zijn, als je dit even doorgeeft. Mocht je daarnaast nog vragen, ideeën of opmerkingen hebben, kun je me gerust een PM sturen of me benaderen op skype.

Ten slotte hoop ik dat we een gezellige tijd tegemoet gaan en dat ik vooral niet te veel hoef in te grijpen!

Groeten,
Gijs

PS. Dit is niet echt meer het actiefste forum, aangezien de wereld al aardig gespeeld is. Alleen is het misschien wel leuk om voor de laatste keer nog eens een wedstrijd te organiseren voor de 'eeuwige roem'. Iets als een clustercontest bijvoorbeeld, mocht daar vraag naar zijn :)
 

DeletedUser76153

Guest
Beste spelers van W36,

Ik zal vanaf vandaag beginnen modereren op dit forum.
Ik zal me eens voorstellen vooraleerst.

Ik ben Diego, 17 jaartjes oud. Ik woon in Zottegem, te belgië en speel al een aardig tijdje tribalwars!
Buiten tribalwars ga ik graag uit met vrienden, voetbal ik graag eens en natuurlijk game ik ook wel van tijd tot tijd.

Aangezien W36 stilletjes aan tot zijn einde loopt, betekent dat niet dat we geen leuke tijd meer kunnen hebben, toch? :D
Mocht je iets opmerken, kan je mij dit altijd even doorgeven in een PM. Heb je nog andere vragen, voeg me dan gerust toe op skype. (Je kan mij toevoegen door linksonderaan op de skype bubbel te drukken. :)

Op een leuke tijd!

Met vriendelijke groeten,
Diego
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan