Forum moderatie Wereld 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
31
Wegens de enorme spam zijn we genoodzaakt wat harder in te grijpen, alvast onze excuses!
De "Laissez faire" aanpak werkte niet echt, dus zullen we de broekriem maar even wat harder aantrekken! Gaat het dan weer beter, dan gaan we weer terug naar de lieve en prettige aanpak, die jullie zo leuk vinden :D :).
Let gewoon op waar je spamt, praathoek kan je al alles kwijt, houd de andere topics gewoon netjes. :)

Prettige avond verder!


Groetjes,
Dao
 

DeletedUser

Guest
Hehe ik begrijp deze keuze, kan een leuke speler zijn IG maar op het AF is die best irritant
 

DeletedUser44415

Guest
Brammetjeuuuuh, hoeveel pa heb je nodig tegen ik je om kan kopen :D
 

DeletedUser

Guest
Wegens de enorme spam zijn we genoodzaakt wat harder in te grijpen, alvast onze excuses!
De "Laissez faire" aanpak werkte niet echt, dus zullen we de broekriem maar even wat harder aantrekken! Gaat het dan weer beter, dan gaan we weer terug naar de lieve en prettige aanpak, die jullie zo leuk vinden :D :).
Let gewoon op waar je spamt, praathoek kan je al alles kwijt, houd de andere topics gewoon netjes. :)

Prettige avond verder!


Groetjes,
Dao

Je bent echt mijn held. Begin maar met die vervelende eend ;) blij dat mijn rapporteringen toch iets hebben uitgehaald.
 

DeletedUser69488

Guest
Veel succes beide:)

Pak Spamo maar aan! Hij lapt de regels nog af en toe aan zijn laars:D
 

DeletedUser

Guest
De problemen zijn bekend, hier wordt aan gewerkt. Verdere foutjes graag melden in dit forum

Dank u wel alvast voor de medewerking!

Verdere post hierover worden gezien als spam offtopic en zullen bestraft worden!
 
Reactiescore
31
Nog even hier aangezien het wegsneeuwt in dat andere topic. (Dit is serieus bedoelt, geen vorm van sarcasme, maar uit persoonlijk oogpunt incl. spelersoogpunt)

jou handen zijn gebonden dat snap ik volkomen , maar waarom probeer je het over te brengen als zijnde het is niet zo heel erg en komt wel goed?
want dit is niet een klein inzicht foutje voor deze wereld , maar een hele beste?

De fout is inderdaad ontiegelijk groot, helaas ligt die fout bij Inno, en is het aan hen om te beslissen wat er gebeurt. Wij hebben hier gewoon geen invloed op, zie het maar als de Philips top die een reorganisatie plant en jouw baan wegvalt. Je kan protesteren maar het werkt niet.

Het beste als speleroogpunt lijkt me gewoon om de top 20 die zichzelf erin gekocht hebben kapot te katapulten en te spiken. Dan is het zo klaar ;) 1000 incomings early game, sends the message. ;)

Ohja, ik snap jullie woede; als speler zelf zou ik dat ook zeer zeker hebben, had ik de vorige wereld ook :p maar houd het taalgebruik netjes en persoonlijke vedettes zo uitspelen is ook niet echt netjes en goed.

Houd het een beetje netjes, voor mij, alsjeblieft. :)

Succes nog voor degene die door willen, je kan altijd op mijn schouder uithuilen of klagen. Ik ben er voor jullie allemaal. ;)
 

DeletedUser68372

Guest
Wisten jullie wel dat dit ging gebeuren dan? Denk het niet dus in dat opzicht is het ook jullie fout
 
Reactiescore
1.139
Tuurlijk niet de regels voor het event waaren ook bij de spelers bekent en niemand heeft er van te vooren gewoon aangedacht dat dit zou gebeuren.
Ook al roept iedereen nu van hoe kunnen ze dat niet hebben zien aankomen dat dacht ik zelf ook maar ik moet ook toegeven dat ik de regels heb gelezen en er niet aan gedacht had :)
 

DeletedUser68372

Guest
Echt? het was het 1e wat in me opkwam, DIT GAAT FOUT, en toen ik even wat ging lunchen en met vrienden hangen stond mijn buurman 0- 8.5k
 

DeletedUser68372

Guest
niemand heeft in de dagen voor het event dit voorspelt geen enkele speler dus vind niet dat je mods de schuld kunt geven zei wisten net zoveel als ieder ander :)

Is het dan niet juist de taak van een CM om op zijn minst op de hoogte te zijn van wat er gebeurt? want wat jij zegt is dat hij het niet wist en dit allemaal als een verassing kwam. en dat kan ik me gewoon niet voorstellen
 

DeletedUser

Guest
Goedenavond w36 spelers,

Ik ben Stefan, 18 jaartjes en sinds kort forummod.
Doe momenteel de opleiding hbo informatica, waar ik in het eerste jaar zit.
Vanaf vandaag zal ik mee gaan modereren op dit forum onder andere.

Voor een gesprek kan je me altijd een pm sturen ;)

Groetjes,
Drunken Baby
 

DeletedUser56459

Guest
Goedenavond w36 spelers,

Ik ben Stefan, 18 jaartjes en sinds kort forummod.
Doe momenteel de opleiding hbo informatica, waar ik in het eerste jaar zit.
Vanaf vandaag zal ik mee gaan modereren op dit forum onder andere.

Voor een gesprek kan je me altijd een pm sturen ;)

Groetjes,
Drunken Baby

Toch geen backstabber als mod :/ :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan