Forum moderatie wereld 31

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

Zoals jullie weten kan een goed forum niet zonder goede forummods. Vandaar dat ik en Melish dit vanaf vandaag zullen doen. Ik zal me alvast voorstellen.

Ik ben Heulsen, een jongen van 16 jaar jong (ik ga dus nog naar school). Ik studeer informatica. In mijn vrije tijd ben ik dus veel met computers bezig, echter spelen honden ook een belangrijke rol in mijn leven.

Qua modden ben ik niet de strengste mod. Ik kan veel hebben, ik geef niet snel berispingen, maar als dit nodig zou zijn dan doe ik het wel.
Verder wil ik benadrukken dan rl namen verboden zijn op het forum.

Veel plezier, en maak er wat leuks van!

Groetjes,
Heulsen
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Beste forumgebruikers,

dit forum was een tijdje zonder moderator. Dat is vanaf nu echter anders! Mijn naam is Conceived by Communism, 21 jaar oud. Ik doe de lerarenopleiding, heb een bijbaantje en verbruik de rest van me tijd graag met TW of met vrienden.

PM mag uiteraard altijd als er verder nog vragen zijn.

Cheerio,
CbC.
 
Reactiescore
372
Beste spelers van W31,

Mijn naam is Maick, en ik ben 19 jaar oud. Ik ben net begonnen als forummoderator en zal onder andere W31 gaan modden. Jullie zullen waarschijnlijk niet heel veel last van mij gaan krijgen op dit forum ;) Als er vragen of opmerkingen zijn beantwoord ik die graag via een pm :)

Ik wens jullie nog veel succes en plezier op deze wereld.

Met vriendelijke groet,
Maick / Perfect Hatred
 

DeletedUser

Guest
Goedemorgen lieve mensen en Poo. ,

Vanaf nu ben ik de persoon die het rebelse gedrag hier de kop in gaat drukken :cool: Nee hoor, maar heb het gewoon leuk met elkaar en hou het respectvol naar je mede TW-genoten.
Kort over mezelf; Me naam is Etienne, ben 21 jaar en een luie student die zo een aantal uurtjes kan verslijten op TW. :D

Helaas dat de wereld al ten einde loopt, hopelijk wordt er hier nog veel nabesproken!

Nog een fijne dag,
Illumination.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan