Forum Moderatie Wereld 28.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Goedenmiddag Wereld 28,

Bij deze wil ik me graag voorstellen. Ik be AshKetchum, ben 16 jaar jong en ik zal me bezig houden met het modereren van de Wereld 28-fora.

Momenteel speel ik nog op Wereld 21, Wereld 24 en op de clasic. De namen van de accounts die ik daar bespeel zijn te vinden in mijn handtekening, als je zin hebt in een praatje, kun je me daar een mededeling sturen. Vragen over berispingen, waarschuwingen, het sluiten van topics en dergelijke zul je echter alleen via een prive-bericht op het forum moeten doen.

Ik zal proberen om zo soepel mogelijk te zijn, maar ik verwacht dan wel dat jullie daaraan meewerken. Ik begrijp dat het soms bijvoorbeeld lastig is om een RL-naam te vermijden, maar het mag gewoon niet. En als je ergens offtopic dreigt te raken, stuur me dan even een PM zodat ik de betreffende berichten naar de praathoek kan verplaatsen, zo hoef ik daar geen straf voor uit te delen en kun jij je praatje lekker afmaken zonder problemen.

Indien je het niet eens bent met een actie van mij, dan kun je me daar via de PM op aanspreken. Ik zal altijd proberen te reageren, soms kan het zijn dat het eventjes duurt, maar ik doe mijn best. Voor de rest zou ik het fijn vinden als jullie gebruik maken van de optie om ongepaste berichten te melden.

Met vriendelijke groet, AshKetchum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Hallo allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen.

Ik ben op het forum Imperium Augustus en ik ben dus jullie forummoderator op wereld 28.
Ik ben 16 jaar en ik zit op het Stedelijk Gymnasium Arnhem. In mijn vrije tijd hockey ik, doe ik aan stijldansen en maak graag muziek (viool, zang, drums, piano, gitaar)
Spelen doe ik eigenlijk niet meer, na wat troubles hier en daar. Om toch nog een beetje bij het spel zelf betrokken te zijn, heb ik echter het account Blouapie met wat vrienden onder mijn hoede op wereld 2. Je moet ervan houden hè :D

Qua regels zal ik dezelfde hanteren als Ash en ik ben op zich niet zo'n hele strenge. Verder ben ik altijd in voor een praatje, via PM of de chat. Je zult wel merken dat ook ik de vervelendste niet ben :p

Nou, ik hoop op een prettige samenwerking en namens mij heel veel plezier en succes op wereld 28!

Groetjes,
Imperium Augustus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40384

Guest
Hallo W28,

Eind augustus is AshKetchum. gestopt met modereren, en nu kunnen we jullie ook niet alleen laten met Imperium Augustus, dus zal ik hier ook komen modereren. Ik zal mij dan ook even voorstellen.

Ik ben Patricier, 17 jaar oud. Momenteel 6VWO en volgend jaar ga ik, als het goed is, in eindhoven studeren. Ik heb altijd gevoetbald, 1 jaar bij Vitesse (Arnhem) gespeeld, maar dat werd hem niet. Een combinatie van factoren die het een erg lastig jaar maakte. Vroeg opstaan, net op de middelbare school etc. Nu houd ik mij bezig met de loop onderdelen van atletiek, waarbij ik mij richt op de 5km en 1500m. Ik doe dit sinds kort en eigenlijk heb ik het meest met de 5km.

Ik speel momenteel enkel nog W15, op wimmel. Ik speel daar nu ongeveer een half jaar geloof ik. Beetje saai na de fusie tussen MERC en NOT!, maar dat komt goed.

Over de regels kan ik het hele stuk kopiëren wat Ash geschreven heeft, dit vind ik niet nodig en doe ik dus niet. De regels zullen voor de meeste wel duidelijk zijn. Éen belangrijk aspect die ik hier toch even bij ga zetten, gaat over RL-namen. Ash heeft dit ook al gezegd, maar houdt de privacy van anderen gewoon in de gaten. In de regels staat dat er geen RL-namen gebruikt mogen worden, doe dit dan ook niet. Verder zal ik niet te streng zijn voor jullie hoor :D.

Aan de linkerkant van een post zit een meldknop, mocht je iets dwarszitten (offtopic o.i.d.) gebruik hem dan. Zo kan ik er tijdig voor zorgen dat de post weer nuttig gebruikt kan worden. Discussies vind ik altijd leuk om te lezen, maar zorg ervoor dat je zorgt dat je jou beweringen goed beargumenteerd, dat maakt het des te leuker om te lezen.

Mochten er vragen / opmerkingen zijn kun je me altijd bereiken via de PM, ook als je het niet eens bent met een beslissing van mij zeg het gewoon even, dan blijft dit forum prettig voor iedereen.


Succes nog op w28,

Patricier
 

DeletedUser65376

Guest
Goedenavond wereld 28.

Bij deze wil ik me even voorstellen, ik ben Pieter. Ik ben 16 jaren jong en woon in Zuid-Holland, ik ga volgend jaar aan een MBO opleiding beginnen genaamd Assistent bedrijfs administrateur.

Ik ben sinds vandaag begonnen aan mijn oefenperiode & ben dus redelijk onervaren. Ik wil ook meteen mededelen dat ik geen strenge mod wil worden en dus een hoop toelaat mits het conform de regels is. Ik hoop dat jullie me voldoende feedback willen geven via de pm als ik een actie onderneem zodat ik weet waar ik aan toe ben en dat ik misschien wat moet veranderen. Verder ben ik altijd in de stemming voor een gezellig praatje.

Veel succes verder op wereld 28 en hopelijk zie ik wat mooeie propoganda voorbij komen.

Groeten van Pieter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54934

Guest
Hallo wereld 28,

Ik ben de nieuwe mod op deze wereld, mijn naam is Illy, ik ben 20 jaar oud en speel momenteel W35.

Ik merk dat het hier niet meer zo druk is dankzij dat de wereld gewonnen is maar ik zal altijd 'at your service' zijn voor de spelers/posters die hier nog graag willen posten. Ik ben niet snel boos of iets dergelijks dus als ik je eens een waarschuwing of berisping geef mag je me altijd even om uitleg vragen zodat ik je het uit kan leggen.

Ik houd van een praatje hier en daar en van goeie discussies dus wees niet bang om me eens een berichtje te sturen!

Illy.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hallo W28,

Ik ben Tim, 18 jaar en volg momenteel de richting Industrieel Ingenieur Elektromechanica aan de Universiteit van Gent. Wat hobby's betreft het ik door blessures onlangs mijn voetbal en judo laten vallen, dus blijft er enkel nog recreatief fietsen en tennissen over. Maar dat gaf me dan weer tijd voor andere zaken, zoals films kijken maar ook om een functie te bekleden binnen het Tribalwars Team.

Ik start vandaag dus mijn proefperiode, en kreeg onder andere W28 toebedeeld. Dit is voor mij de eerste keer dus ik kan wel eens een foutje maken. Al gaan we dat natuurlijk proberen vermijden. Gezien hier enkel nog de praathoek actief is, zal ik voornamelijk opletten op het respectvol omgaan met jullie collega's. Verder sta ik altijd in voor een gezellige babbel.

Groetjes
Tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan