Forum-Moderatie Wereld 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
4
Goedenavond Wereld 18 lezers,,

Ik zal me even voorstellen
Ik ben de nieuwe Forum-Moderator van W8.


Ik ben Remco , jongen van 16 jaar, woon in Nederland , Opleiding voor kok , Strategie-Game liefhebber.
zoals jullie wel weten zijn er maar liefst 3 Remco`s in het Tw-Team vandaar ook graag met me AF naam aanspreken om verwarring te voorkomen en om de regels na te leven.
Ik ga vanaf vandaag dit forum modereren Tijdens mijn proefperiode en buiten dit forum nog een aantal.

Ik ben niet snel van het strenge optreden , maar mocht het nodig zijn doe ik dit wel.
Houd je daarom dus gewoon aan de Forum-Regels.

Eventueel vragen over het forum of een leuk gesprek mag je me Pm-en.
Jullie mogen me altijd helpen met het rapporteren van Ongewenste-berichten / Uit de hand gelopen situaties via het Rapporteer-knopje.


Groetjes,

Raider x
 

DeletedUser

Guest
Moderatie forum W18

Goedenavond spelers,

Ik ben Seppe, beter bekend als Graspop en ik ben één van de nieuwe forum moderators die op een aantal forums zal komen modereren.

Het is de bedoeling dat ik deze functie hier op het forum van W18 samen met Raider X kom doen.

Ik ben 20 jaar, wonend in België. Ik zit in mijn 1e jaar op de hogeschool en speel al een aantal jaren Tribalwars.

Aangezien ik nog een nieuwe mod ben, zal ik uiteraard ook niet te streng optreden, mits jullie de regels niet te erg overtreden natuurlijk.

Ik wil wel even volgende 2 regels graag vermelden, zodat jullie hier rekening mee gaan houden.
Code:
Citaat:
* Het verspreiden van persoonlijke informatie (mailadressen / echte namen / ... ) is niet gewenst op het tribalwars.nl forum. Dit geldt voor zowel je eigen informatie als voor informatie van andere spelers

* Als je het niet eens bent met een beslissing van een moderator dien je hier eerst over in gesprek te gaan met de moderator in kwestie. (dus niet op het forum.)

Ik ben verder altijd beschikbaar om al jullie vragen te beantwoorden, dus mochten jullie een vraag of tips/ideeën hebben die het forum nog aangenamer kunnen maken, twijfel dan niet om me een berichtje na te laten.

Mvg,

Graspop
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65376

Guest
Goedenavond wereld 18.

Bij deze wil ik me even voorstellen, ik ben Pieter. Ik ben 16 jaren jong en woon in Zuid-Holland, ik ga volgend jaar aan een MBO opleiding beginnen genaamd Assistent bedrijfs administrateur.

Ik ben sinds vandaag begonnen aan mijn oefenperiode & ben dus redelijk onervaren. Ik wil ook meteen mededelen dat ik geen strenge mod wil worden en dus een hoop toelaat mits het conform de regels is. Ik hoop dat jullie me voldoende feedback willen geven via de pm als ik een actie onderneem zodat ik weet waar ik aan toe ben en dat ik misschien wat moet veranderen. Verder ben ik altijd in de stemming voor een gezellig praatje.

Veel succes verder op wereld 18 en hopelijk zie ik wat mooeie propoganda voorbij komen.

Groeten van Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan