Forum moderatie W78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
757
Beste spelers en Tribal Wars sympathisanten,

Bappos en ik zullen deze wereld jullie aanspreekpunten zijn op het forum! Wij zullen steeds beschikbaar zijn voor vragen, feedback en klachten.

Omdat jullie allemaal al lekker druk bezig zijn met de start ga ik het kort houden hier!

Als laatste wensen wij jullie enorm veel spelplezier en succes toe!

Met vriendelijke groeten,
Bappos en Milow
 
Reactiescore
372
was inderdaad heel goeie samenwerking bij Finity ja, topwereldje

geen zin om mee te doen op w77? de leuke fase gaat daar beginnen
Idd nog altijd bizar hoe het afgelopen is want we deden letterlijk alles zo goed als perfect

Nee ik hou het ff bij 1 wereld en dat wordt deze :p
 
Reactiescore
201
@bappos @Milow

zouden jullie een keertje de tijd kunnen nemen om dit forum wat op te volgen,
en de debielen die heel dit forum met nutteloze posts (lees: SPAM) besmeuren kunnen aansporen dit voortaan in een soort prive chat te doen?

W78 lezers zullen jullie dankbaar zijn.
 
Reactiescore
271
@bappos @Milow

zouden jullie een keertje de tijd kunnen nemen om dit forum wat op te volgen,
en de debielen die heel dit forum met nutteloze posts (lees: SPAM) besmeuren kunnen aansporen dit voortaan in een soort prive gatlikchat te doen?

W78 lezers zullen jullie dankbaar zijn.

Ik ben het met je eens dat er wat minder spam mag zijn op dit wereldforum.
Wel zou ik je bewoording wat aanpassen mocht je daadwerkelijk wat willen bereiken met je post ;)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Jammer dat wij kritische AF leden weer zo te kakken worden gezet door een nobody.
 
Reactiescore
358
@bappos @Milow

zouden jullie een keertje de tijd kunnen nemen om dit forum wat op te volgen,
en de debielen die heel dit forum met nutteloze posts (lees: SPAM) besmeuren kunnen aansporen dit voortaan in een soort prive chat te doen?

W78 lezers zullen jullie dankbaar zijn.

Het AF modereren is niet onze dagjob, we doen dit in onze vrije tijd. Als je ons wil helpen, mag je altijd berichten die de regels overtreden melden.

We zien inderdaad dat er hier naar hartelust gespamd wordt, en die activiteit is zeker welkom. Ik wil wel oproepen dat iedereen het in de relevante topics houdt. Het praattopic mag gerust wat actiever, om zo de andere topics zuiverder te houden.

Hier gaat dan ook een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan