Forum moderatie W76

Reactiescore
1.139
Vanaf heden ga ik hier, samen met Sule een oogje in het zeil houden, en proberen om het forum leuk te houden voor iedereen. Ik ben niet van plan om de strenge Mod te gaan spelen, dat maakt het minder aangenaam voor iedereen. Voor vragen, tips en klachten kunnen jullie altijd bij mij terecht!
:rolleyes::oops:
 
Reactiescore
1.367
Beste W76-spelers,

Een enkeling zal het al gemerkt hebben, maar voorlopig zal ik het W76 forum gaan modereren.

Voor degene die mij nog niet zo goed kennen zal ik me even kort voorstellen. Ik ben 22 jaar en in mijn vrije tijd ga ik graag naar het voetbal of breng ik tijd door met mijn vrienden/vriendin. Wat betreft mijn TW carierre is het niet heel veel soeps. Eens ik TW begon te spelen op W10 heb ik daarna bijna enkel nog speeds gespeeld. Deze speel ik trouwens nog steeds graag. Van het AF heb ik al die jaren zeer kunnen genieten, veelal op de achtergrond als lezer.

Ik ben absoluut niet van plan streng te zijn en zal mijzelf met plezier zo nu en dan in een leuk gesprek of discussie mengen. Feedback of tips sta ik zeer voor open, danwel het liefst via PM of een privé berichtje op discord. Ook wanneer je een idéé of suggestie hebt voor het forum, of gewoon een praatje wilt maken staat mijn inbox altijd open.

Sule Silmad
Rip
 
Reactiescore
1.018
Ik wil graag een zelfsturend AF voorstellen waarbij een onpartijdige speler de mod-rechten krijgt. Ik zat zelf te denken aan een speler die minimaal 20.000 posts op het af moet hebben die niet bekend staat om ingame activiteit. Heeft er iemand voorstellen?
 
Reactiescore
1.018
Nee hoor!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201028_133957_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20201028_133957_com.android.chrome.jpg
    706,9 KB · Weergaven: 57
Reactiescore
1.018
Kun je nagaan dat degene met de meeste posts al meerdere jaren niet post en 'gewoon' 18k voorstaat
 
Bovenaan