Forum Moderatie W72

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
286
Beste W72-spelers,

Vanaf heden zal ik het W72 forum gaan modereren.

Niet heel veel mensen zullen mij al kennen. Mijn naam is Corne en ik ben 21 jaar oud. In mijn vrije tijd ga ik graag naar het voetbal of breng ik tijd door met mijn vrienden/vriendin. Wat betreft mijn TW carierre is het niet heel veel soeps. Eens ik TW begon te spelen op W10 heb ik daarna bijna enkel nog speeds gespeeld. Deze speel ik trouwens nog steeds graag. Van het AF heb ik al die jaren zeer kunnen genieten, veelal op de achtergrond als lezer.

Ik ben absoluut niet van plan streng te zijn en zal mijzelf met plezier zo nu en dan in een leuk gesprek of discussie mengen. Ik hoop hiervoor steun en een eerlijke kans te krijgen, dan komt het zeker goed! Feedback of tips mogen altijd, liefst via PM.

Verder sta ik net als Duncan altijd open voor een praatje, opmerking of vragen en kan een PM sturen altijd.

Sule Silmad

Gezellig korte EX-co van Classic
 
Reactiescore
534
Succes! Ben je nog van plan om events/wedstrijden te organiseren op het AF? Moet je wel beloven dat je het actiever doet dan je voorganger.

Wellicht wel, ben er nog niet zo in thuis, ideeën altijd welkom. En als ik ergens aan begin, dan maak ik het ook (goed) af, haha.

Bedankt voor de succeswensen allemaal!
 
Reactiescore
2.478
Gaan we van de week wel even voor zitten ik heb alle concepten voor je klaar staan en geef je wel toegang tot de Drive
 
Bovenaan