Forum Moderatie W72

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Deze miste nog!

Ik denk dat iedereen mij wel kent ondertussen. Ik ben Duncan, 21, en mod sinds eind 2017. Qua modden wil ik het forum zo intact mogelijk laten en niet te strict zijn. Daar tegenover staat wel dat ik jullie hulp nodig heb om dingen te melden wanneer jullie ze zien.

Verder sta ik altijd open voor vragen, opmerkingen of gewoon een praatje. Een PM sturen kan altijd! Laten we er een mooie wereld van maken :)
 
Reactiescore
2.478
Wanneer komt de eerste contest Duncan?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Rap battle!! :axe:
 
Reactiescore
2.367
Ja doe eens iets, bij die minion waren er ondertussen al 4 gepasseerd
 
Reactiescore
2.478
Minimaal!
 
Reactiescore
376
Ik wil ook wel een contest
 

Deleted User - 487871837

Guest
De volgende die spamtopics aanmaakt wordt bestraft. Ik ben vrij afwezig geweest hier, omdat het prima leek te gaan en ik jullie een forum zonder al teveel modinvloed wilde gunnen — dat vond ik zelf altijd heel chill — maar als jullie per se willen dat ik hier flink ga modden, ga dan vooral zo door.

Leuker zal het er niet op worden.
 
Reactiescore
534
Beste W72-spelers,

Vanaf heden zal ik het W72 forum gaan modereren.

Niet heel veel mensen zullen mij al kennen. Mijn naam is Corne en ik ben 21 jaar oud. In mijn vrije tijd ga ik graag naar het voetbal of breng ik tijd door met mijn vrienden/vriendin. Wat betreft mijn TW carierre is het niet heel veel soeps. Eens ik TW begon te spelen op W10 heb ik daarna bijna enkel nog speeds gespeeld. Deze speel ik trouwens nog steeds graag. Van het AF heb ik al die jaren zeer kunnen genieten, veelal op de achtergrond als lezer.

Ik ben absoluut niet van plan streng te zijn en zal mijzelf met plezier zo nu en dan in een leuk gesprek of discussie mengen. Ik hoop hiervoor steun en een eerlijke kans te krijgen, dan komt het zeker goed! Feedback of tips mogen altijd, liefst via PM.

Verder sta ik net als Duncan altijd open voor een praatje, opmerking of vragen en kan een PM sturen altijd.

Sule Silmad
 
Reactiescore
2.478
Beste W72-spelers,

Vanaf heden zal ik het W72 forum gaan modereren.

Niet heel veel mensen zullen mij al kennen. Mijn naam is Corne en ik ben 21 jaar oud. In mijn vrije tijd ga ik graag naar het voetbal of breng ik tijd door met mijn vrienden/vriendin. Wat betreft mijn TW carierre is het niet heel veel soeps. Eens ik TW begon te spelen op W10 heb ik daarna bijna enkel nog speeds gespeeld. Deze speel ik trouwens nog steeds graag. Van het AF heb ik al die jaren zeer kunnen genieten, veelal op de achtergrond als lezer.

Ik ben absoluut niet van plan streng te zijn en zal mijzelf met plezier zo nu en dan in een leuk gesprek of discussie mengen. Ik hoop hiervoor steun en een eerlijke kans te krijgen, dan komt het zeker goed! Feedback of tips mogen altijd, liefst via PM.

Verder sta ik net als Duncan altijd open voor een praatje, opmerking of vragen en kan een PM sturen altijd.

Sule Silmad

Succes op je eerste wereld ;)
 
Reactiescore
146
Goodluck!
 
Reactiescore
392
Succes! Ben je nog van plan om events/wedstrijden te organiseren op het AF? Moet je wel beloven dat je het actiever doet dan je voorganger.
 
Bovenaan