Forum moderatie W6

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
HAHAHAHAH..!!! die faalhaas koenfighter is geen AF mod meer?:eek::eek::eek: tijd voor feest jongens en meisjes! :D
 

DeletedUser

Guest
Nah ^^ Eerst maar kijken hoe die nieuwe mod hier zich gaat gedragen :p We willen niet dat je weer wordt gebanned schat.
 

DeletedUser

Guest
maikelzzz zei:
Koenfighter zei:
maikelzzz zei:
Koenfighter zei:
maikelzzz zei:
Koenfighter zei:
maikelzzz zei:
EN LAAT JE COLLEGA'S MAAR IN DE STEEK!!! EN LAAT JE COLLEGA'S MAAR IN DE STEEK!!! HOEDOE EN BEDANKT!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D IK GA ER OP DRINKEN DAT JIJ MOD AF BENT!:cool:

He wat ben jij een achterlijke hond. Ik ben zo al ongeveer een maand geen mod meer. Maar hé, Slowpokes moeten er ook zijn.

haha wat een volwassenheid jou niveau is blijkbaar nog lager dan die van mijn haha..!! :eek: ik ga niet opletten elke dag ik zag het gewoon gisteren haha!:) houdoe n00bje die niks kan!

Jij kan amper spellen, dus als het we het daadwerkelijk over niveau willen hebben, raad ik je aan daar iets aan te doen.

ik heb het niet over spelling niveau meneer ik weet alles ^^ ik heb het over je kinderlijk gescheld :cool:

Vriend. Ga iemand anders lastig vallen. Met sujetten zoals jij laat ik me niet in. Dus gegroet.

houdoe en bedankt waardeloze ex mod! ik ga nu lekker bier drinken op het feit dat jij bent opgerot OE OE YEAH!


hahaha..!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1435

Guest
je mag jezelf niet qouten aikelzzz.

en de meester van w6 is definitief gestopt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Goedendag allemaal,

Ik zie al dat er wat reacties zijn losgekomen i.v.m de komst van mij als extra forum moderator.
Ik zal even kort zijn,

Mijn naam is Louis en wordt aangesproken op het forum als Bever.
Volg momenteel een studie in mijn laatste jaar en bespeel nog maar één wereld binnen tribalwars.nl

Een nieuwe forum moderator ben ik niet, ik ben sinds vorig jaar al actief als moderator alleen op andere werelden.
Na vervelende privé gebeurtenissen ben ik een tijd uit roulatie geweest.
Nu ben ik weer terug maar alleen andere fora, onder andere wereld 6.

De regels zijn vrij makkelijk te volgen. Hanteer deze ook.
Laten we er met z'n alle gewoon het beste ervan maken.
Mijn inbox staat altijd open en is momenteel nog niet vol :D

Veel plezier!

Bever
 

DeletedUser

Guest
welkom bever !:)

im the boss here!:cool: not y0u!:mad:

ik ben langer spammer hier dan jij mod zult zijn!:D grrrrrrr!!!!:mad:
 

DeletedUser

Guest
Ook goedemiddag Maikel ^^

En welkom Bever :p

Ik moet geloof ik echt eens een account weer hier nemen zodat ik ook enig recht heb om hier te posten xd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan