Forum Moderatie W49

Reactiescore
123
Hallo forum bezoekers,

Vanaf vandaag zal ik hier de de nieuwe forum-moderator zijn.
Vele van jullie kennen mij nog niet echt, dus zal ik me maar even kort voorstellen.

Ben Frans 45 jaar kom uit de randstad.
Hobby"s zijn voetbal uitgaan en vakantie :)

Hoop op een gezellige tijd met jullie allen , mocht je nog vragen hebben, stuur gerust een bericht.

Fijne Dag!
 

DeletedUser51467

Guest
Hallo forum bezoekers,

Vanaf vandaag zal ik hier de de nieuwe forum-moderator zijn.
Vele van jullie kennen mij nog niet echt, dus zal ik me maar even kort voorstellen.

Ben Frans 45 jaar kom uit de randstad.
Hobby"s zijn voetbal uitgaan en vakantie :)

Hoop op een gezellige tijd met jullie allen , mocht je nog vragen hebben, stuur gerust een bericht.

Fijne Dag!

En u bent?

Ja de evolutie van de nieuwe forummods die geen voeling hebben met het spel en het forum is nu niet de weg die tw moet inslaan, maar bij gebrek aan beter en een hoge nood aan forummods grijp je naar wat je krijgen kan. Een achteruitgang kan ik het wel niet noemen op dit forumgedeelte want wij hadden gewoon geen mod meer, maar of het nu een vooruitgang is zal de tijd moeten uitwijzen. Toch succes gewenst.
 
Reactiescore
2.303
Beter dat dan jij die mod zou worden...
 

DeletedUser7072

Guest
Ik denk dat Nelis best een relaxte mod zou zijn hoor :D
 
Reactiescore
2.303
Ja hij zou je stab praktijken zo door de vingers zien he BI? :)
 
Reactiescore
2.303
sorry :(
 

DeletedUser75778

Guest
Amancho, onze rots in de branding, wees welkom! We zullen jouw proefperiode eens uitermate heftig op de proef stellen.
 

DeletedUser77812

Guest
Beste Forum leden,


Mijn naam is Lexie en ik zal vanaf vandaag jullie gaan bijstaan in het forum van w49. Sommige van jullie zullen mij wel niet kennen maar dat kunnen we samen oplossen.

Mijn naam is Lexie ^ ben 20 jaar en kom uit Nederland. Mijn hobbys zijn American Football, Uitgaan, Fotografie, Film en nog wat dingen. Momentele studeer ik Audiovisuele Vormgeving en loop ik stage bij een Reclame bureau.

Graag wil ik samen met jullie proberen om het tribalwars forum een aantrekkelijk
en leuke plaats te maken/houden voor alle tribalwars spelers.

Liefs,


Lex
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Van 0 naar 2.

Let's place our bets.

Over een maandje zitten we weer op 0.
 
Bovenaan