Forum Moderatie W49

DeletedUser70435

Guest
Hoi allemaal,

Nieuwe wereld, nieuwe mod! Vanaf vandaag begin ik en zal ik dit forum (samen met Dragonfriend723) modereren. Voor degenen die mij niet kennen:

Ik ben Bram en kom uit Brabant. Ik hou van voetbal, games, buiten zijn en PSV! Ik doe momenteel havo 4 op de middelbare school, volgend jaar dus examens. Nu werkloos, maar daar komt nog wel verandering in.

Als we het hier gezellig houden en ons aan de forumregels houden, heb je van mij geen last :). Ik ben iemand die graag meepraat, dus je kan me wel verwachten in de praathoek. Ik hoop dat het een leuke wereld en forum gaat worden, iedereen die gaat spelen ook veel plezier en succes!

Bij vragen kan je me altijd PM'en ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bram ben je blijven zitten dan dat je in havo 4 zit? Ik ben nu 16 en zit in havo 5 :D
 
Reactiescore
207
wow sinds wanneer ben je mod :eek: sta achter in forum updates. Of ik was blind.
 

DeletedUser70435

Guest
Sinds vandaag begin ik, maar de forumtitel stond er al zo'n 4/5 dagen ;)
 

DeletedUser74966

Guest
Succes Bram :)

Ik wist trouwens niet dat we onder de 18 jaar al mochten modereren? Ik wilde me misschien ook aanmelden maar we moesten 18 zijn :s
 

DeletedUser77215

Guest
Succes Bram :)

Ik wist trouwens niet dat we onder de 18 jaar al mochten modereren? Ik wilde me misschien ook aanmelden maar we moesten 18 zijn :s

Forum moderatie kan al vanaf 16 normaliter. Op de aanwerf pagina staat 18 maar dat is verouderd.
 

DeletedUser74966

Guest
Hadden ze dat even moeten aanpassen -_-

Nouja, ik geloof wel dat Bram en Dragonfriend het samen ook wel aankunnen met weeral een stelletje ongeregeld XD
 
Bovenaan