Forum moderatie w30

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik ben op het moment 18 lentes jong en woon in het prachtige Hengelo. Momenteel studeer ik Bedrijfseconomie aan het Saxion in Enschede, in mijn tweede jaar.

Eh you serious? Ik zit namelijk ook 2de jaar Bedrijfseconomie @saxion enschede :) klas eem2vb :D

WTF :p
 

DeletedUser

Guest
haha, eem2vd hier ;) :p. Ik zal je wel een PM'etje sturen. Gooi ik dit topic weer even op de lock :)
 

DeletedUser

Guest
Beste w30 spelers

Vanaf heden zal ik BERT bijstaan in het modereren van dit forum. De meeste zullen mij al wel kennen, voor wie dat niet het geval is zal ik me even kort voorstellen:

Ik ben Aus, 21 , studeer informatica en mijn hobby's zijn tennis, gamen, uitgaan, lezen en scripten. Voor de rest kijk ik ook graag voetbal (Club Brugge fan :D). Wat het modereren betreft zul je van mij niet al te veel last hebben zolang je je enigzins aan de regels houd. Denk eraan dat RL namen niet gebruikt mogen worden, hou het gespam binnen de perken en probeer waar mogelijk on-topic te reageren. Ook overmatig schelden wordt uiteraard niet getolereerd.

Voor de rest wens ik jullie nog een fijne woensdagnamiddag toe ;)
 

DeletedUser68252

Guest
Veel succes toegewenst, nu krijgen we helaas een actieveling... :(
 

DeletedUser

Guest
Beste w30 spelers

Vanaf heden zal ik BERT bijstaan in het modereren van dit forum. De meeste zullen mij al wel kennen, voor wie dat niet het geval is zal ik me even kort voorstellen:

Ik ben Aus, 21 , studeer informatica en mijn hobby's zijn tennis, gamen, uitgaan, lezen en scripten. Voor de rest kijk ik ook graag voetbal (Club Brugge fan :D). Wat het modereren betreft zul je van mij niet al te veel last hebben zolang je je enigzins aan de regels houd. Denk eraan dat RL namen niet gebruikt mogen worden, hou het gespam binnen de perken en probeer waar mogelijk on-topic te reageren. Ook overmatig schelden wordt uiteraard niet getolereerd.

Voor de rest wens ik jullie nog een fijne woensdagnamiddag toe ;)

tss noep!
 

DeletedUser

Guest
Oei een d/t fout in je post auseinandersetzung :eek:

Nee zonder gekheid... welkom hier ^^
 
Reactiescore
746
Hallo iedereen,

Ik ben jullie nieuwe moderator hier. Wat over mezelf; ik ben joris, 18 jaar. Studeer Industrieele Wetenschappen in Leuven.
Ik heb eerder op andere Innogames - fora gemodereerd dus denk zeker niet dat ik een groentje ben ;)

Ik ben helemaal niet streng, maar wel rechtvaardig. Als je een probleem hebt (met anderen, of met mij mag je me daar altijd over aanspreken!

Hou je een beetje in qua regelovertredingen en we zullen perfect met elkaar kunnen opschieten ;)


Joris
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan