Forum moderatie w30

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser62889

Guest
Zoals ik gezegd heb was ik afgelopen week inactief wegens de drukte rond mijn persoonlijke leven. Ik heb dus niet kunnen volgen wat er allemaal gebeurd is. Zodra ik weer wat actiever ben, lees ik dus wel weer mee en dan kom ik dit tegen. Vandaar dat ik een slotje op het topic heb gezet ;)

Druk persoonlijk leven heb jij dan.
 

DeletedUser9420

Guest
Zoals ik gezegd heb was ik afgelopen week inactief wegens de drukte rond mijn persoonlijke leven. Ik heb dus niet kunnen volgen wat er allemaal gebeurd is. Zodra ik weer wat actiever ben, lees ik dus wel weer mee en dan kom ik dit tegen. Vandaar dat ik een slotje op het topic heb gezet ;)

ROFLOL, gooi dan op alles maar een slotje. Volgens mij lees je namelijk helemaal niet meer mee ;)
 

DeletedUser

Guest
Er zijn wel diverse posts hier verwijdert, zonder echte reden weliswaar maar ach.

En het zal niet de "beste mod" van tw.nl zijn, maar een van de backups.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik wil nieuwe mods:p

Mijn sollicitatie loopt inmiddels al bijna 5 maanden. Duckje zegt dat ze op dit moment een overschot aan mods hebben en nog niet aan het zoeken zijn naar nieuwe mods. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Mijn sollicitatie loopt inmiddels al bijna 5 maanden. Duckje zegt dat ze op dit moment een overschot aan mods hebben en nog niet aan het zoeken zijn naar nieuwe mods. :eek:

Zoals je zelf al corrigeerde is dit niet het geval. Dit is 5 weken terug tegen je gezegd. Sinsdien is er weer het een en ander veranderd, zijn er mods gestopt en de feestdagen zijn langs gekomen. Nu is dit zoals jullie wel kunnen zien niet meer het geval. Nu wil ik er verder niet te diep op ingaan en wil ik enkel even melden dat jullie je niet druk hoeven te maken dat er op w30 geen mods aanwezig is. Die zijn er wel, enkel kunnen we ons niet altijd veel op voorgrond laten zien. Bij deze!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Zoals je zelf al corrigeerde is dit niet het geval. Dit is 5 weken terug tegen je gezegd. Sinsdien is er weer het een en ander veranderd, zijn er mods gestopt en de feestdagen zijn langs gekomen. Nu is dit zoals jullie wel kunnen zien niet meer het geval. Nu wil ik er verder niet te diep op ingaan en wil ik enkel even melden dat jullie je niet druk hoeven te maken dat er op w30 geen mods aanwezig is. Die zijn er wel, enkel kunnen we ons niet altijd veel op voorgrond laten zien. Bij deze!

Nooit dus hier
 

DeletedUser

Guest
Zoals je zelf al corrigeerde is dit niet het geval. Dit is 5 weken terug tegen je gezegd. Sinsdien is er weer het een en ander veranderd, zijn er mods gestopt en de feestdagen zijn langs gekomen. Nu is dit zoals jullie wel kunnen zien niet meer het geval. Nu wil ik er verder niet te diep op ingaan en wil ik enkel even melden dat jullie je niet druk hoeven te maken dat er op w30 geen mods aanwezig is. Die zijn er wel, enkel kunnen we ons niet altijd veel op voorgrond laten zien. Bij deze!

Ik heb expres diverse keren regels overtreden, om te kijken hoe snel er gereageerd zou worden. Nog niks binnen gekregen.
 

DeletedUser9420

Guest
heeeeeeeeeeeeeee, mijn posts zijn verdwenen !!! Gekkenhuis ! Zou er dan toch iemand zijn ???
 
Reactiescore
535
Hallo spelers van w30,

Hierbij deel ik mee dat ik jullie nieuwe mod ben. Bij deze zal ik me dan ook even voorstellen.
Ik ben De Sukke, ik ben 15 jaar oud, :eek:, bijna 16 gelukkig. Mijn hobby's zijn voetballen, tennissen en ik speel piano.
Ik zit in 4 gymnasium en ik werk bij de Albert Heijn.

Ik denk dat de regels voor iedereen wel bekend zijn inmiddels haha.
Hoe soepel ik ben hangt totaal van jullie zelf af. Ik zal niet streng zijn als jullie maar geen RL-namen gebruiken, dit mag namelijk echt niet.

Wanneer jullie het niet eens zijn met mijn beslissingen, stuur dan even een berichtje, zodat ik er nog eens naar kan kijken.

Met vriendelijke groet,
De Sukke
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Vanaf heden zal ik (bik en rode trap) als nieuwe moderator die net aan zijn proefperiode is begonnen hier als forum moderator komen.

Ik ben op het moment 18 lentes jong en woon in het prachtige Hengelo. Momenteel studeer ik Bedrijfseconomie aan het Saxion in Enschede, in mijn tweede jaar.

Wat betreft mijn stijl van modereren: Ik ben een persoon die van mening is dat we dit forum samen toegankelijk houden voor spelers die hier al langer vertoeven en nieuwe spelers, daarom hoop ik dat we de kleine moeite kunnen nemen om RL-namen zo veel mogelijk te vermijden en de nickname van de speler die je aanspreekt te gebruiken (Dus ook geen gebruik van afkortingen van voornamen. Bij meerdere spelers op 1 account kun je de forumnaam van de persoon waartegen je praat gebruiken :)).

Mochten er vragen/opmerkingen zijn omtrent mijn figuur/handelen hier op het forum kun je me altijd contacteren via PM en ik zal dan proberen er zo snel mogelijk op te reageren en eventuele problemen op te lossen.

Ik hoop op een fijne en lange samenwerking!

Groet,
Bik en rode trap
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Is het tegenwoordig een vereiste om te zeggen dat je geen RL namen mag gebruiken thijs :D
 

DeletedUser68252

Guest
Was net zo lekker rustig zonder een moderator, Thijs verpest ook altijd alles. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan