Forum moderatie w30

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser40384

Guest
Omdat je verloren hebt :p (PS. ja ken het verhaal, dat hoeft dus niet hier, als je hier op in wilt gaan doe het dan effe in de praathoek xD)
 

DeletedUser51666

Guest
Hallo spelers van wereld 30 ,

Ik ben dus een nieuwe forum moderator.
En om het leuk te maken mag ik dus ook een nieuwe wereld modereren.
Dit zal ik ook met heel veel plezier doen samen met mijn mede moderator Patricier.
Verder wens ik alle spelers hier op wereld 30 succes!
En hoop ik dat jullie hier een mooie tijd mogen beleven
Ik zal me dus ook even voorstellen.
Dit aan de hand van een lijstje :


Naam forum / spel: AF = melish , w14 : melish (gestopt) & w22 : nuevo testamento (gestopt)
Leeftijd / Verjaardag: 16jaar
Woonplaats: West-vlaanderen

Mijn beroep / opleiding:
Richting : Sociale Technische Wetenschappen (TSO)

Mijn hobbies/interessen:
Voetbal : ik speel zelf af en toe voetbal. En voor de rest een grote fan van RSC Anderlecht :)
Verder ook uitgaan , festivals , mijn vriendin , ...

Mijn lievelingsmuziek:
Er zijn een 4tal stijlen van muziek die gewoon top zijn.
Ik zal ze dusin mijn persoonlijke top 4 plaatsen :
1- Rock
2- Dubstep
3- Drum and bass
4- Hardstyle

Mijn lievelingsfilmen/-series:
Ik ben een enorme fan van horror films.
enkele van mijn favoriete films zijn : the blairwitch project , pananormal activity , mirrors.
Uiteraard zijn er nog veel meer films die mooi zijn.
Maar anders zou dit te uitgebreidt worden.

Als er verder nog vragen zijn.
Stel ze gerust via pm ;)

Lol ben jij een rare dacht dat TW gdn was voor je :p
 

DeletedUser66354

Guest
En voor de rest een grote fan van RSC Anderlecht :)

fck Yeah! :-D

En Succes ermee :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser40384

Guest
Patricier kan je niet actief worden?

Intern is bekend dat ik het deze we(e)k(en) erg druk heb. Vandaar dat ik wat inactief ben. Ik zal proberen zoveel mogelijk tijd erin te stoppen. Jullie kunnen mij altijd helpen door berichten te melden. Daar zal ik eerder aan toekomen dan aan het doorlezen van alle topics :)
 

DeletedUser67007

Guest
Dacht dat een Forum Moderator altijd bij moest blijven...


Edit door patricier: Niet over berispingen praten op het forum...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40384

Guest
Dacht dat een Forum Moderator altijd bij moest blijven...

Op dit gedeelte van je antwoord kan ik een reactie geven. Ook moderators hebben het af en toe druk. Het is niet dat wij een full time baan hebben als forummod. Wij doen dit allen naast ons werk/school/weet ik veel wat. Het kan dus wel eens zijn dat wij weinig tijd hebben om te modereren. In dit geval moeten wij dit aangeven, zodat hier rekening mee gehouden kan worden.

In mijn geval is dit een beetje vervelend aangezien ik alleen ben op dit forum en dus gaat eigenlijk het grootste gedeelte van de moderatie weg.

Echter maken jullie het enkel voor jezelf vervelend. Als iedereen netjes is dan zou ik helemaal niet meer nodig zijn (wat ik ook niet leuk zou vinden :p). Dus let hier voor jezelf ook een beetje op.
 

DeletedUser9420

Guest
Al ben ik ook van de hardstyle, dit is niet het topic daarvoor. Slotje...

Wat een beleid joh.. Het hele topic wordt er gescholden, gezeverd, en weet ik wat niet meer, het gaat 2 regels over hardstyle of een feestje en er komt een slotje op. Manmanman....
2 posts off-topic mag niet, maar alles wat daarvoor gebeurde vind je wel normaal ?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hij doet zijn werk weer:D
 

DeletedUser40384

Guest
Wat een beleid joh.. Het hele topic wordt er gescholden, gezeverd, en weet ik wat niet meer, het gaat 2 regels over hardstyle of een feestje en er komt een slotje op. Manmanman....
2 posts off-topic mag niet, maar alles wat daarvoor gebeurde vind je wel normaal ?

Zoals ik gezegd heb was ik afgelopen week inactief wegens de drukte rond mijn persoonlijke leven. Ik heb dus niet kunnen volgen wat er allemaal gebeurd is. Zodra ik weer wat actiever ben, lees ik dus wel weer mee en dan kom ik dit tegen. Vandaar dat ik een slotje op het topic heb gezet ;)

Echter is dit het laatste woord dat ik erover gesproken heb op het forum. Mocht je het niet eens zijn met wat ik doe, stuur een pm ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan