Forum Moderatie W3

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser35251

Guest
Goedemiddag,

Aangezien dit forum tot een van de forums behoort die ik ga modden zal ik me hier even voorstellen :)

Wie ben ik?
Ik ben Energy/, 18 jaar en woonachtig in Tilburg. Ik heb net me diploma Beveiliging binnen en ben dus hard op zoek naar een baan in de beveiliging. In de tussentijd werk ik voor Sony. En mijn hobby's zijn muziek, tw, films en uitgaan.

Over het forum:
Jullie zullen mij hier relatief weinig gaan zien aangezien het een rustig forum is en het dus ook niet uitmaakt als jullie af en toe ergens een klein beetje off topic gaan om toch het leven erin te houden. Pas als jullie het echt te bont maken zal ik wat strenger optreden maar dat hebben jullie zelf in de hand.

En verder als jullie vragen/ ideeén hebben of als jullie het niet eens zijn met mijn eventuele optredens dan mogen jullie mij altijd een PM sturen zodat we dit even kunnen bespreken.

En dan wil ik jullie als laatste nog een fijne tijd op W3 wensen :)

Mvg,

(Energy.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Welkom op het meest doodse Wereld-forum van tw.nl :)

Dat valt wel mee, kijkt maar eens hoeveel posts er in dit subforum totaal gemaakt zijn; en hoe vaak er per week nog in de actieve topics gepost wordt. Vergelijk dan eens met de andere vroege werelden, 1t/m 7 oid.

Maar het is weinig modwerk, dat is waar. Feitelijk: geen.


Enneuh, leuk je ook hier te zien Energy.!
 

DeletedUser35251

Guest
Welkom op het meest doodse Wereld-forum van tw.nl :)

Haha bedankt!

Dat valt wel mee, kijkt maar eens hoeveel posts er in dit subforum totaal gemaakt zijn; en hoe vaak er per week nog in de actieve topics gepost wordt. Vergelijk dan eens met de andere vroege werelden, 1t/m 7 oid.

Maar het is weinig modwerk, dat is waar. Feitelijk: geen.


Enneuh, leuk je ook hier te zien Energy.!

Bedankt :) Ik moest even bedenken waar ik je naam precies van kende .. vrije forum toch?
 

DeletedUser13822

Guest
welkom dude :)

Veel werk ga je hier niet hebben maar praat gerust met ons mee :p
 

DeletedUser

Guest
Welkom, wij zijn een braaf forumvolkje dus je zal weinig last hebben van ons ;)
Wij zijn zowat zelfmodererend. Lastpakken worden weggejaagd of weggeshhhhhht.
 

DeletedUser

Guest
Haha bedankt!



Bedankt :) Ik moest even bedenken waar ik je naam precies van kende .. vrije forum toch?

Yes, Weerwolven, 5 tegen 5 enzo hebben we eens samen gespeeld. Doe ik al een tijdje niet meer, geen tijd meer voor helaas!
 

DeletedUser13822

Guest
Welkom, wij zijn een braaf forumvolkje dus je zal weinig last hebben van ons ;)
Wij zijn zowat zelfmodererend. Lastpakken worden weggejaagd of weggeshhhhhht.

of ze delete mijn geshhhhht. En dat terwijl ik ze gwn wou helpen :( toch schandalig soms
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4045

Guest
Goedemiddag,

Aangezien dit forum tot een van de forums behoort die ik ga modden zal ik me hier even voorstellen :)

Wie ben ik?
Ik ben Kristy, 18 jaar en woonachtig in Tilburg. Ik heb net me diploma Beveiliging binnen en ben dus hard op zoek naar een baan in de beveiliging. In de tussentijd werk ik voor Sony. En mijn hobby's zijn muziek, tw, films en uitgaan.

Over het forum:
Jullie zullen mij hier relatief weinig gaan zien aangezien het een rustig forum is en het dus ook niet uitmaakt als jullie af en toe ergens een klein beetje off topic gaan om toch het leven erin te houden. Pas als jullie het echt te bont maken zal ik wat strenger optreden maar dat hebben jullie zelf in de hand.

En verder als jullie vragen/ ideeén hebben of als jullie het niet eens zijn met mijn eventuele optredens dan mogen jullie mij altijd een PM sturen zodat we dit even kunnen bespreken.

En dan wil ik jullie als laatste nog een fijne tijd op W3 wensen :)

Mvg,

Kristy (Energy.)

Zo zo Kristy,

Tegenwoordig bij het tuig dat mod heet aangesloten :p.

Veel succes! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan