Forum moderatie w25

DeletedUser

Guest
Hee mensen,

Ik kom hier moderen dus om me even voor te stellen:
Ik ben op het forum dus Coolio en ik ben 19 jaartjes oud en ik studeer aan de hogeschool Rotterdam. Ik studeer daar leraaropleiding geschiedenis(eerste jaar) wat ik met plezier doe.
Mijn hobby's zijn (natuurlijk) tw en gezien mijn opleiding lezen en geschiedenis.

Ik modereer gewoon volgens de forumregels(Klik.) Verder kan je me natuurlijk altijd pmen voor een vraag of opmerking. Verder wil ik jullie vragen om als je iets ziet dat niet volgens de regels is het uitroepteken naast een post te gebruiken.

Groetjes,

Coolio
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste lievelingen van w25.

Ik heb hier nu een tijdje gezeten en het lijkt me dus niet meer dan normaal dat ik even afscheid neem.
Ik heb namelijk mijn afscheid aangekondigd binnen het team en zal het nu dus hier ook doen.

Het ga jullie allemaal goed en ik zal hier nog wel vaker komen kijken ;)

Groetjes!
 

DeletedUser

Guest
Bedankt coolio voor de toffe dagen.
en je hebt gelijk dat je euripides quote
 
Reactiescore
31
Vanaf heden ben ik jullie moderator. De strenge arm der wet, de steniger, de monddoodmaker, jullie koning, keizer etc etc, ik ken vele namen. :D Jullie mogen me aanspreken met Uwe Hoogheid, of gewoon met mijn beter bekende naam Dao. :D ;)


Zoals men misschien wel weet ben ik al wat langer moderator hier op Tw.nl, en weet men wel hoe ik modereer. Om het nog even uit te leggen: ik ben streng maar rechtvaardig. Je kan me altijd aanspreken via PM, ik reageer altijd en ik discussieer graag als je het niet eens bent met een beslissing van mij. Vind je dat iemand spamt? Meld het bericht of stuur me een PM, zet dat niet in het topic want dan ben je zelf de pineut.

Prettige avond verder,

Dao
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
mooi
 

DeletedUser62269

Guest
Vanaf heden ben ik jullie moderator. De strenge arm der wet, de steniger, de monddoodmaker, jullie koning, keizer etc etc, ik ken vele namen. :D Jullie mogen me aanspreken met Uwe Hoogheid, of gewoon met mijn beter bekende naam Dao. :D ;)


Zoals men misschien wel weet ben ik al wat langer moderator hier op Tw.nl, en weet men wel hoe ik modereer. Om het nog even uit te leggen: ik ben streng maar rechtvaardig. Je kan me altijd aanspreken via PM, ik reageer altijd en ik discussieer graag als je het niet eens bent met een beslissing van mij. Vind je dat iemand spamt? Meld het bericht of stuur me een PM, zet dat niet in het topic want dan ben je zelf de pineut.

Prettige avond verder,

Dao

Je kopieert gwn :O
Dit is plagiaat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49913

Guest
:eek:. Maar als we hier niet mogen spammen is het toch dood hier :mad:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
En jij!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wellus!
 

DeletedUser74005

Guest
Wellus!

Ow wacht... Nietus!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan