Forum moderatie W24

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 44652

Guest
Beste W24 forumgangers,

Vanaf heden zal ik dit forum modden.

Een kort voorstelrondje :)
Ik ben Jordi, 18 jaar oud, en oud-student Optometrie. Komend schooljaar ga ik beginnen als student Personeel & Arbeid op HBO.
Verder ben ik een fanatiek badmintonner, dus een PM sturen daarover mag altijd :D.

Verder speel ik nog redelijk actief TW, op de alleroudste wereld die deze community kent, en daarnaast ben ik -van diezelfde- wereld ook nog TWw reporter . Helaas is de wereld niet actief genoeg meer voor elke week een artikel en dat een jaar lang, en ik zie dat er voor w24 nog geen reporter is. Mochten jullie iets willen dat in het TWw mag, of een leuk onderwerp / artikel / idee hebben voor een wedstrijd, stuur een PM, en ik zal kijken wat ik kan doen :)

Ik vind vrij veel goed, zolang het maar binnen de lijnen van een topic blijft, en niet teveel uit de hand loopt. Verder ben ik geen voorstander van scheldpartijen, dus daar zal ik op ingrijpen.

Verder, als je het idee hebt dat een post hier niet thuishoort, gebruik vooral het rode knopje met het uitroepteken erin, en met uitleg waarom, dan wordt er serieus naar gekeken.

Maar het belangrijkste: Ik ben hier om jullie te helpen met het plezier op dit forum!.
Dus ik hoop nog voor veel plezier op dit forum terwijl ik jullie moderator ben. ;)

Daarnaast laat ik dit topic ook op slot, ben het eigenlijk wel met Lyran eens :)

Mvg,
c0alKiller
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 44652

Guest
Na een afwezigheid van zo ongeveer 4 (?) maanden, ben ik hier weer terug
bandit.gif
. Na even kort rondgekeken te hebben ziet het er rustig uit, dus ik denk niet dat jullie veel last van me zullen hebben.

Misschien dat de grootste last gaat zijn dat ik besluit een clustercontest te organiseren, maar dat zullen we nog wel zien :)
 
Reactiescore
31
Vanaf heden ben ik jullie moderator. De strenge arm der wet, de steniger, de monddoodmaker, jullie koning, keizer etc etc, ik ken vele namen. :D Jullie mogen me aanspreken met Uwe Hoogheid, of gewoon met mijn beter bekende naam Dao. :D ;)


Zoals men misschien wel weet ben ik al wat langer moderator hier op Tw.nl, en weet men wel hoe ik modereer. Om het nog even uit te leggen: ik ben streng maar rechtvaardig. Je kan me altijd aanspreken via PM, ik reageer altijd en ik discussieer graag als je het niet eens bent met een beslissing van mij. Vind je dat iemand spamt? Meld het bericht of stuur me een PM, zet dat niet in het topic want dan ben je zelf de pineut.

Prettige avond verder,

Dao
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan