Forum Moderatie W15

DeletedUser58654

Guest
Hallo W15 gangers :D

Ik kom hier nu bij modden ;)
Ik ben gewoon een standaart VMBO-4e jaars in nederland en studeer nu nog Verwerking agradische producten.
Buiten school om ga ik uit, Speel ik gitaar, maak ik wel eens een wandeling (3x daags
biggrin.gif
).
Ik leef nu al heel mijn leven in Doetinchem (achterhoek,NL), dat is dan ook al wel weer 17 jaartjes.
Ik werk de volle zaterdag en avonden, heb verder geen andere verplichtingen dan dat en school.[/i]
 

DeletedUser32664

Guest
Hallo W15 gangers :D

Ik kom hier nu bij modden ;)
Ik ben gewoon een standaart VMBO-4e jaars in nederland en studeer nu nog Verwerking agradische producten.
Buiten school om ga ik uit, Speel ik gitaar, maak ik wel eens een wandeling (3x daags
biggrin.gif
).
Ik leef nu al heel mijn leven in Doetinchem (achterhoek,NL), dat is dan ook al wel weer 17 jaartjes.
Ik werk de volle zaterdag en avonden, heb verder geen andere verplichtingen dan dat en school.[/i]

Welkom op dit, toch wel doods, forum.
 

DeletedUser27722

Guest
Hallo W15 gangers :D

Ik kom hier nu bij modden ;)
Ik ben gewoon een standaart VMBO-4e jaars in nederland en studeer nu nog Verwerking agradische producten.
Buiten school om ga ik uit, Speel ik gitaar, maak ik wel eens een wandeling (3x daags
biggrin.gif
).
Ik leef nu al heel mijn leven in Doetinchem (achterhoek,NL), dat is dan ook al wel weer 17 jaartjes.
Ik werk de volle zaterdag en avonden, heb verder geen andere verplichtingen dan dat en school.[/i]

Standaard.* ;)
Je bent 17 en je zit in het 4e? Hmm, dan zit je mijns inziens een jaar achter, niet?

Bon, veel succes met het niets doen op dit forum, gezien dit zo goed als dood is. :)
 

DeletedUser61161

Guest
Oww waarom worden er nog MODS gezet op dode forums?

Zijn er dan helemaal geen forums zonder Mods?:p
 

DeletedUser

Guest
Ik log weer eens in en ik zie dat ik nog steeds besta!

Is het hier nog wel gezellig?
 
Bovenaan