Forum Moderatie W15

DeletedUser14725

Guest
Zal het straks eens allemaal zelf beginnen doen..
Dan is dit forum niet moeilijk meer, gewoon zelf niets meer typen. :D

Ipv een topic te starten om een extra co voor je account te zoeken, zou je er daar ook beter nog een ander zoeken...
W15 zoekt Mod ! :D
 

DeletedUser27722

Guest
Aha, we hebben een nieuwe Mod: Lyran. :)
Het is wel gebruikelijk dat een nieuwe mod zich voorstelt, zodat sommigen al op voorhand gewaarschuwd zijn, maar bon :Welkom Lyran! ;)

Het record van een mod op dit forum is zo'n 3 maanden en staat op naam van Broken Time, doe je best! ^^
 

DeletedUser

Guest
Oh ja, dat was ik vergeten!

Ik ben Lisa, 19 jaar oud en ik ben dus een nieuwe mod. Naast het modden ben ik fulltime (bijna tweedejaars) student Liberal Arts and Sciences aan Leiden University College in Den Haag. Ik zit op karate en ben pas geleden op kung fu gegaan, maar ik ben er niet goed in, dus maak je maar meer zorgen over waarschuwingen en berispingen dan over karatekicks :cool:

Als er vragen zijn, beantwoord ik die graag. Ik weet niet precies wat ik verder moet vertellen :)

EDIT: oh, en bedankt Promo :)
 

DeletedUser52335

Guest
welkom:D hopelijk hou je het hier langer uit dan de vorige:p
 

DeletedUser

Guest
Welkom en veel succes gewenst, het spammen valt wel mee hier, alleen de lange teksten zullen je de strot uitkomen ^^
 

DeletedUser13579

Guest
Haha bijna over het hoofd gezien, maar alsnog heel veel succes gewenst van mijn kant, Lisa!
 

DeletedUser13579

Guest
Niet spammen jij!

Ban Ban Ban Ban!

:cool:

Thanks iedereen.

@Lunat!c: ach, ik zit ook op het vrije forum, dus ik zal blij zijn als de spam meevalt. ;)

Zie je Jimmy, de nieuwe mod heeft meteen door wie de schurken hier zijn tsss
 
Bovenaan