Forum Moderatie W12

DeletedUser60709

Guest
al jaren een mooie wereld w12, Welke oorlog zijn er momenteel nog bezig?
 

DeletedUser51263

Guest
al jaren een mooie wereld w12, Welke oorlog zijn er momenteel nog bezig?

heeey kayra ook nog in leven haha momenteel Reborn-TO reborn-play (voor zover je het oorlog kan noemen)

Mercy.-done!
Ice-Done!
rh-phx
 

DeletedUser60709

Guest
Ghehe ja ik speel nu op w23.

ben weer zown eigewijs klein stammetje tussen 2 reuze ^^
Hoe zit het met mijn oude vijandje reborn?
nadat ik weg ging, werd het de nummer een, zijn die nu in oorlog met done (of de teruggekomen outlanders)?

en ehm misschien wel een leukere vraag,
Wie gaan de oorlogen winnen ^_^?
 

DeletedUser66026

Guest
Ghehe ja ik speel nu op w23.

ben weer zown eigewijs klein stammetje tussen 2 reuze ^^
Hoe zit het met mijn oude vijandje reborn?
nadat ik weg ging, werd het de nummer een, zijn die nu in oorlog met done (of de teruggekomen outlanders)?

en ehm misschien wel een leukere vraag,
Wie gaan de oorlogen winnen ^_^?

PHX vs RH is onbeslist nog altijd RH had een dipje maar zoals je op tw stats kan zien is dat wel verbeterd

de oorlog tussen ice en done is ice winnende hand voor de rest weet ik niets
 

DeletedUser60709

Guest
dat phx nog niet wint is wel een mooie,

rh begon als het lachertje van de wereld
stond toen als een dikke minderheid tegen tne
en nu doen ze het niet slecht op dat front ^^
bazen daaro blijkbaar (a)

dat van Ice had ik al voorspelt, maar dat ze naar done zouden edelen had ik niet helemaal verwacht :p
ik speelde eerst nog op een acc tussen voormalig mercy en ice in (en tn), heb toen nog tegen tn en mercy gezegt dat ze me beter als bufferzone tegen ice konde gebruiken.

kijk ik nu op de kaart hebben ze zich als een virus uitgebreid ^^

tblijft toch wel de mooiste wereld van tw hoor. meestal splitst een kaart in 2 stammen en krijg je zown droog gevecht waar 15 mensen in het achterland genees een front hebben. W12 blijft altijd levendig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64517

Guest
Mercy doet het tegen done ook aardig.
Wat er met rh zal gebeuren..Gwn dom tege praten die gaan wel mee in een gesprekje.

Mercy doet het tegen done ook aardig.
Wat er met rh zal gebeuren..Gwn dom tege praten die gaan wel mee in een gesprekje.
 

DeletedUser66026

Guest
Mercy doet het tegen done ook aardig.
Wat er met rh zal gebeuren..Gwn dom tege praten die gaan wel mee in een gesprekje.

Mercy doet het tegen done ook aardig.
Wat er met rh zal gebeuren..Gwn dom tege praten die gaan wel mee in een gesprekje.

Wij praten graag he.
 

DeletedUser44868

Guest
dat phx nog niet wint is wel een mooie,

rh begon als het lachertje van de wereld
stond toen als een dikke minderheid tegen tne
en nu doen ze het niet slecht op dat front ^^
bazen daaro blijkbaar (a)

dat van Ice had ik al voorspelt, maar dat ze naar done zouden edelen had ik niet helemaal verwacht :p
ik speelde eerst nog op een acc tussen voormalig mercy en ice in (en tn), heb toen nog tegen tn en mercy gezegt dat ze me beter als bufferzone tegen ice konde gebruiken.

kijk ik nu op de kaart hebben ze zich als een virus uitgebreid ^^

tblijft toch wel de mooiste wereld van tw hoor. meestal splitst een kaart in 2 stammen en krijg je zown droog gevecht waar 15 mensen in het achterland genees een front hebben. W12 blijft altijd levendig.


wie was jij dan...als bufferzone?
 

DeletedUser

Guest
Mercy doet het tegen done ook aardig.
Wat er met rh zal gebeuren..Gwn dom tege praten die gaan wel mee in een gesprekje.

Mercy doet het tegen done ook aardig.
Wat er met rh zal gebeuren..Gwn dom tege praten die gaan wel mee in een gesprekje.

Hoe bedoel je, Mercy doet het aardig tegen done?
Het enigste wat ik weet, is dat er een mislukte massa op Missj@ckie loopt.
Als je op de stats kijkt, dan zul je zien dat afgelopen week done meer dorpen van mercy heeft gepakt dan mercy van done:p

Maar dat zijn alleen maar de stats, geen idee hoe het ingame is.. Ik weet wel dat de stats niet liegen;)
 

DeletedUser60709

Guest
kheb daar nog een paar maandjes gespeeld op fallen knight. ice had toen nog weinig tot geen intresse in mijn dorpen want ze konden via zwoef en nog iemand nog naar beneden gaan.. ik waarschuwde destijds zowel mercy als tn dat ze hun flank daar niet open moesten laten.. jullie zouden dan makkelijk naar binnen kunnen lopen.. (wat nu dus ook gebeurde).. Ik vocht toen een paar weekjes tegen laverda en nog zown gast (naam kwijt) die recht door me cluster lag.. K kreeg natuurlijk ook aanvallen van mercy en tn maar k verloor ondanks dat de teller op de duizenden kwam helemaal niets... kwon steeds weer dorpen, maar na een tijdje moest ik afzien vanwege real life..
zodanig ben ik gestopt met w12, en nu zit ik vrolijk in w23 ^^
 
Bovenaan