Forum Moderatie W12

DeletedUser58654

Guest
Hallo allemaal!

Vanaf heden is Energy geen mod meer op W12 en zal ik het van haar overnemen.

Ik zal me bij deze ook even voorstellen.

Naam forum / spel:
Ik ben Ulquiorra-Schiffer op het Algemeen forum.
Ik speel op het moment nog op Wereld 6, Wereld 15 en Wereld 22 (voor informatie raad ik nl.twstats aan ;))

Leeftijd / Verjaardag:
Mijn leeftijd is 16 jaar, en ben op 11-juni-1995 geboren ;)

Woonplaats:
Doetinchem -> achterhoek -> Gelderland -> Nederland :D

Foto:
Ik vorig jaar :)


MSN / Skype / E-mail:
Via pm kan je er om vragen;)

Mijn beroep / opleiding:
Ik werk in een eierpakstation als Techniesche dienst (TD), ik ben later bij de Inpak gekomen, waardoor ik bij 2 categoriën hoor. Er is toen voor mij een tussen treep getrokken. Ik ben Storing oplosser officieel nu.
Ik heb ook vrijwilligers werk als DJ op een kinder disco ;)

Verder doe ik nog VMBO-Kader en zit in mijn examen jaar.

Mijn hobbies/interessen:
Muziek, muziek en muziek? :D Ik ben een echte muziek fanaat. Ik luister zelf veel rock en metal :3, ik wandel veel, heb zoals iedere jongen wel een een kleine stadtocht.

Mijn lievelingsmuziek:
Rock en Metal zoals hierboven gezegd ;)

Mijn lievelingsfilmen/-series:
Zoals je aan mijn naam ziet ben ik een Anime fan, ik kijk op het moment Bleach, Naruto en One piece. Verder heb ik soul eater en FLCL (fooly cooly) af gekeken.
Ik kijk veel films van de tijd der romeinen en grieken (300, spartacus, gladiator).

Mijn tw 'carriere':
Als je graag wilt lezen raad ik je de spoiler aan :D
Ik begon 28-05-2006 aan Tribal Wars (buitenlandse talen).
Natuurlijk kan je er niks van als je dan net in groep 7 zit :D, onderhand kon ik op Nederland en pakte meteen mijn kans op wereld 6 als michaeldales, Ik begon als RIMMER direct in C69 op de coordinaten 915|655. Ik kon meteen goed groeien, geen dreiging, goede stam perfecte ligging.
Onderhand begon ik mij te realiseren dat de grotere spelers op mij af kwamen (wolff / lil-busta). Ik begon meteen met een klein cluster te vestigen en troepen op te bouwen. Onderhand ben ik hun moraalbreker geworden na de oorlog tegen arjan-13 (zijn stam). Ik kwam in UnitA² te zitten de opleidings stam van UnitA. Daar heb ik de betere leren kennen. Onderhand werd ik overgenomen wegens *Veraad* ook wel het helpen van een vriend genoemd. Hij had wat problemen dus ik hielp hem en zei dat hij UnitA achter zich moest laten en een betere stam uitzoeken.

Niet veel later kwam ik terug als Shadow D, Ik werd geholpen door sandokan2610 en UrbanCohort.
Al Gauw groeide ik en was al op oorlogs pad. Ik kwam toen in K~O~B de onderstam van BIH2 en BIH, ik groeide door naar BIH2 en ging verder met groeien, op 755K a 855K heb ik mijn hoop opgegeven op wereld 6 als shadow D.

Ik werdt door mijn vriend RDN11 meteen uitgenodigd op Wereld 15 en groeide weer lekker:). De toenmalige stam -300- was een dreiging voor mij, gelukkig kende ik de meeste spelers die er in zaten. Toen xxxp55 mij verade door mij zomaar aanvallen te sturen na de gemaakte afspraken, fuseerde ik met tygerpower (-300- lid). Dat was toen ook mijn Vriendin (onderhand ex-vr).

Ik kreeg toen Cocoras op wereld 3 aangeboden, het account was destijds onbeheerd en had een mooi punten aantal van 8 miljoen. Een kans die ik natuurlijk niet wou laten schieten.
Het begin was wel wat moeilijk, omdat het gewoon een chaos was. Groepen waren niet goed. Tech-systeem stond verkeerd etc.

Ik heb daar 2 weken aan gewerkt en toen begon ik met het edelen:D, in de 3 maanden dat ik er op heb gezeten tot er een vervanger was is het account 2x in volume toegenomen, 16 miljoen punten.
Was netjes georganiseerd en de oud eigenaar stond verstelt.
Dat account heeft mij geleert hoe belangrijk het is dat je je account goed onderhoud, je je dorpen per continent moet onderscheiden. Maar ook, dat de vriendelijkste mensen, Je grootste vijanden kunnen zijn.

Later stopte ik op coco en ging over naar Deeese op wereld 6, ik zag toekomst in dat account. En dat klopte.
Toen ik 2 jaar terug er op kwam was het al prima in orde, mijn aanwezigheid liet ik pas echt zien toen we bonaparte gingen aanvallen

Overnamenlinkje gouw gauw

Daarna zijn er meerdere gesneuvelt.

Hierbij mijn RL en TW:

Real life:
Ik ben gewoon een standaart VMBO-4e jaars in nederland en studeer nu nog Verwerking agradische producten.
Buiten school om ga ik uit, Speel ik gitaar, maak ik wel eens een wandeling (3x daags
biggrin.gif
).
Ik leef nu al heel mijn leven in Doetinchem (achterhoek,NL), dat is dan ook al wel weer 16 jaartjes.
Ik werk de volle zaterdag en heb verder geen andere verplichtingen dan dat en school.


Tribal Wars
Wil je geen verhaal lezen scroll naar beneden voor korte samenvatting

Ik ben op 28-05-2006 toegetreden op tribalwars onder de naam michaeldales (michael , mijn voornaam / dales mijn achternaam).
Wereld 6 begon ik daarmee en eindigde met 655K omdat ik oorlog kreeg met de nr1 stam UnitA op dat moment.
Later terug op Shadow D (mijn 2e acc) en had een mooie score van 855K (vanuit C99).
Uit eindelijk ben ik daar nu Deeese, en heb dat acc onder controle.

Wereld 3 heb ik gespeelt als cocoras en mirrortown. (gestopt)

Wereld 6 als Shadow D, Michaeldales, Deeese en spijkie1 (speel atm op spijk)

Wereld 8 als superboef. (gestopt)

Wereld 15 als shadow D later in fusie naar Tygerpower (toenmalig mijn RL vriendin). (gestopt)

Wereld 17 als panamahoed

Wereld 21 als what (gestopt)

Wereld 22 op mijn eigen mooie accountje Ulquiorra-Schiffer aan de rim
smile.gif
.

Wereld 25 als Ulquiorra-Schiffer

Wereld 55 (.net) als rodkill -> ben hurr -> Basid (gestopt)

en nu kom ik hier bij spelen
smile.gif


1e en 2e jaar op tw W6 heb ik de standaart skills geleert de eerste jaren (taggen etc, uitbouws)
3e jaar heb ik mezelf t-timen en normaal timen aangeleert.
4e jaar heb ik oorlogs tactieken bedacht en geprobeert.
5e jaar ben ik bezig geweest met deffence en offence ontwikkelen (betere, sneller, goedkoper etc)
6e jaar ben ik nu nog steeds bezig met offence/deffence, pakketten, scipts, opleiden van nieuwe spelers.

- kortsamengevat
- 5,5 jaar ervaring op TW
- Veel in de oorlogen gezeten
- Gebruik pakketen (TBR-map, ICON, Sangu)
- Help mee met ontwikkelen voor TW (Scripts of uitbreiding van TW)

bedankt voor het lezen

Ik zou niet kunnen leven zonder..
Mijn vriendinnetje, Ik ken haar nu al 4 maanden en het is al een dikke 3 maand aan.
Verder muziek uiteraard :)

Ik hou niet van..
Leugenaars, mensen die de waarheid verbergen of andere beschuldigen.
Mensen die zeuren, dus telkens door blijven hameren op 1 punt.

Pasta's, School, en andere zaken die in mijn ogen nutteloos of vies zijn xD

Wil je meer weten? PM me gerust ;)

Meer weten? Vraag gerust ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26555

Guest
hmm ik heb je nooit veel op wereldfora's gezien

alvast succes
 

DeletedUser

Guest
Je hebt wel door dat je binnen komt vallen met een re-post? Er was al een topic genaamd "Forum Moderatie W12", die ook al belangrijk was gemaakt. Beide topics vind ik overigens even onbelangrijk.

Succes ofso.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat je hier veel zal modde W27 is veelste druk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58654

Guest
Ik kom hier wel :D
Ik lees W12,17,22,27, serieus vrij en Vrij forum / Ditjes en datjes.
 

DeletedUser

Guest
Welkom!

Leuk dat je ook op W6 speelt, ik speel daar namelijk ook, in Clinic :)
 

DeletedUser58654

Guest
WoHollanD, Niet super actief, maar een vriend van me speelt daarop en ik op MrSorry W12.
En in nood wisselen we wel eens af.

Alleen is dat op w6 vaker dan op W12 :p

Hahahaha :)
Tja misschien word je W12 account ook zo groot als de accounts op W6? ;)
 

DeletedUser

Guest
Welkom!

Leuk dat je ook op W6 speelt, ik speel daar namelijk ook, in Clinic :)

Hahaha toevallig ;)
Welk account als ik vragen mag?

WoHollanD, Niet super actief, maar een vriend van me speelt daarop en ik op MrSorry W12.
En in nood wisselen we wel eens af.

Alleen is dat op w6 vaker dan op W12 :p

Hahahaha :)
Tja misschien word je W12 account ook zo groot als de accounts op W6? ;)

Ziet er wel na uit, tot nu toe heb ik dit account op w12 nog helemaal alleen groot gebracht. Dat is het leuke erraan.

Wat hebben deze berichten met "Forum Moderatie W12" te maken als ik vragen mag? Of is dit een waarschuwing :rolleyes:...
 

DeletedUser

Guest
Nope.

Dit heet de forummod leren kennen ;)
Oftewel, Intresse tonen.

Iedereen kan meelezen, dus iedereen komt meer over hem te weten.

Ik ruik jaloezie?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat hebben deze berichten met "Forum Moderatie W12" te maken als ik vragen mag? Of is dit een waarschuwing :rolleyes:...

En de award voor de meeste grootste, echt echt echt alllllergrootste zeikerd gaat naar GRAAF ladies en gentlemen!

Echt graaf meen je dit nou serieus dat je dit post????
Ik vind dat echt ongelooflijk.

Iemand toont interesse in de nieuwe forummod hier, en hij heeft zich nog nauwelijks kunnen thuis voelen en er wordt meteen al over heen gezeken door iemand.

Oh jee, je gaat oftopic, oh jee, het heeft niks met het onderwerp te maken, oh jee dat is allemaal tegen de regels en dat mag niet! dat mag niet! Mèèèèhhh. Boeiend! Laat mensen lekker een leuk gesprekje voeren.

Echt, volgens mij is jouw persoonlijkheid echt zo zwart en duister als wat, gezien de indruk die ik op deze manier zo af en toe van jou krijg
------

Daarnaast,
Ulquiorra-Schiffer, welkom en succes!
W12 vind ik persoonlijk een leuk forum, op sommige mensen na die af en toe echt van die ontzettend rare posts neer zetten.
Dus have fun voor zover dat dan mogelijk wordt gemaakt ;)
 
Bovenaan