Forum moderatie w1

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser53131

Guest
Hallo w1-spelers,

ik zal vanaf heden het w1 forum komen modden.

Sommige zullen me wel kennen, Ik ben Sam en noem hier op het forum .CuppyCake . Ik ben een jongeman van 16 jaar oud (bijna 17). Mijn hobby is tw zoals de meeste van jullie. dus we hebben sowiso al iets gemeen :) verder doe ik af en toe wat aan designen maar heb daar momenteel een pauze mee.

Als jullie vragen hebben over mij, dan kunnen jullie me altijd een PM sturen met die vragen. Of ik ze beantwoord is een tweede Niet geschoten is echter altijd mis.

Vergeet verder niet dat als jij vindt dat een waarschuwing en/of berisping onterecht is je altijd erop kan reageren. Leg uit waarom jij vindt dat deze onterecht is, blijkt dit het geval te zijn dan zal deze ingetrokken worden. Ook wij zijn en blijven mensen en maken dus fouten.

nog veel succes aan allen toegewenst op wereld 1
groetjes,
.CuppyCake
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Proficiat..

tip: Hier zijn het allemaal ervaren, meestal volwassen speler. Hier zal je niet veel werk hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Veel plezier zou ik zeggen. :) Maar nu godlight weer weg is zal je erg weinig werk hebben. :p
 

DeletedUser53131

Guest
eerste foutje als je W1 bedoelt.

bedankt, ik modereer ook het w23 forum dus daarmee dat ik dit foutje maakte, had er een paar aangepast maar had blijkbaar 1x over het hoofd gezien, what can i say, iedereen maakt wel is een foutje, zeker beginners zoals ik :)

Proficiat..

tip: Hier zijn het allemaal ervaren, meestal volwassen speler. Hier zal je niet veel werk hebben ;)

denk ik ook :)
willen jullie dat ik bijvoorbeeld dit forum beetje leuk ga maken, bedoel ik wedstrijden mee ofzo? clustercontesten(wie het beste cluster heeft enz)

Veel plezier zou ik zeggen. :) Maar nu godlight weer weg is zal je erg weinig werk hebben. :p

ik ken godlight niet maar ik geloof dat het een spammer zal geweest zijn :)
en bedankt :)

Succes en gefeliciteerd met je aanstelling.

bedankt :)
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd met je nieuwe functie.
Blij dat er ook nog nieuw bloed in TW moderatorschap komt. Het zijn vaak oude haaien die ze terug binnenhalen.
Buiten onlangs natuurlijk met de open moderatoraanwerving.

Veel Succes en hou je hoofd koel:)
Want op je paard zetten zullen er een aantal zeker proberen.:D
 

DeletedUser53131

Guest
Gefeliciteerd met je nieuwe functie.
Blij dat er ook nog nieuw bloed in TW moderatorschap komt. Het zijn vaak oude haaien die ze terug binnenhalen.
Buiten onlangs natuurlijk met de open moderatoraanwerving.

Veel Succes en hou je hoofd koel:)
Want op je paard zetten zullen er een aantal zeker proberen.:D

heb ik al gemerkt op w23 forum :)
 

DeletedUser

Guest
No stress. Niet zoals anderen vroeger:

"Duckje?"
"- Ja?"
" Ik kan het niet meer, ik wil niet meer"
"- XXX is wegens een interne reden niet meer deel van het team"

Dan ist onze plicht om te zorgen dat er aantal hun mond toe houden:)
Het is niet het werk van een moderator zelf, maar van de eigenlijke leiders van een stam ook.
Leden onder elkaar ook eigenlijk.
 

DeletedUser

Guest
suc6, maar er gebeurd hier inderdaad niet veel meer op. Vraag me ook af of clustercontests daar iets aan gaan veranderen. Ik denk eigenlijk dat er vrijwel niemand zich daarvoor zou inschrijven, of er moet iets te winnen zijn dat echt de moeite waard is :p
 
Reactiescore
660
integendeel
ik denk dat de tijd gekomen is dat er buiten het cluster wordt geedeld
voor zover ik dat al niet vanaf de eerste dag deed

:D
 

Deleted User - 44652

Guest
veel succes! Ik denk alleen inderdaad dat je hier niet zo veel werk hebt ;)
 

DeletedUser53131

Guest
suc6, maar er gebeurd hier inderdaad niet veel meer op. Vraag me ook af of clustercontests daar iets aan gaan veranderen. Ik denk eigenlijk dat er vrijwel niemand zich daarvoor zou inschrijven, of er moet iets te winnen zijn dat echt de moeite waard is :p

ja, ik organiseer het clustercontest op w19 ook en wat er te winnen valt daar = 50 PA wat ik dan ook uit men eigen zak zal betalen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan