Forum moderatie, voorstellen.

DeletedUser77812

Guest
Beste fora gebruikers,

Mijn naam is Lexie, sommige zullen mij wel kennen en anderen kunnen het allemaal
wel achterhalen. Een lang en langdradige voorstelronde is niks voor mij, een gesprek
daar op tegen wel. Ik hoop jullie allemaal bij te kunnen staan in de toekomst.

Op een leuke wereld ;).
 
Reactiescore
2.364
Had je het beter laten staan hé :confused:
 

DeletedUser77812

Guest
Je had me kunnen parafraseren om er wat leuks van te kunnen maken;)


Ik overtrad meerdere regels maar ik mag hier verder niks over zeggen anders raakt mijn spaarkaart voor een gratis ban te snel vol:D

Hahahaha, volgens mij heb jij geen spaarkaarten meer over na de vorige streek.

Hallo onderdanen,

Ik ben Lexie (@Lunatic Ace) en ik voel me te goed om mezelf voor te stellen. Verder heb ik vrouwenhanden dus houd jullie aub aan de regels anders krijg ik nog een eeltlaag van al die wrijving met de muis.
Naast mijn handen is ook mijn manier van praten heel vrouwelijk, je verwacht dat ik hiermee miin voordeel doe maar ik kan slecht omgaan met de aandacht en voel me gestalkt.

Voor vragen en eventuele evenementen kan @The Minion worden gecontacteerd maar deze worden wel op een andere wereld gehouden want anders wordt het hier te druk en als niet vrouw-zijnde kan ik dan geen overzicht meer houden.

Veel plezier en hopelijk is er nog voldoende spelersbase om W69 te lanceren over een kleine twee maanden.


Jij bent zelf een kat.
 
Reactiescore
1.468
Hallo allemaal,

Vanaf nu ben ben ik jullie modje :)

Voor de mensen die mij nog niet kennen:
Ik ben Johan, 22 jaar oud.
Ik ben werkzaam in de IT.
In mijn vrije tijd houd ik me graag bezig met muziek maken, gamen, racefietsen, fotografie en nog een berg andere zaken.

Ik probeer discussies altijd in goede banen te leiden, en daarbij probeer ik zo min mogelijk in te grijpen, echter wanneer het nodig is zal er een duidelijke lijn worden getrokken.

Ik ben groot voorstander van forumevents (contesten, nieuwe discussieonderwerpen etc), dus als je een idee voor iets hebt laat het me zeker weten. Wanneer je zelf iets wilt organiseren laat het me ook zeker weten, wellicht dat ik je er bij kan helpen, of dat er een prijzenpot beschikbaar kan worden gesteld.

Feedback word zeker gewaardeerd, op Discord of in DM kan je me altijd aanspreken.

Toedeloe!
 
Bovenaan